تکذیب خبر نقص فنی جایگاه‌های CNG توسط شرکت بهره بردار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حدود یک ساعت پیش خبری با عنوان «اختلاف بین شهرداری و پیمانکار قبلی دلیل غیرفعال شدن جایگاه های CNG »در همین سایت منتشر شد که در بخش دوم این خبر مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری علت تعطیلی را نقص فنی جایگاه ها اعلام کرده بود که  بلافاصله باعث عکس العمل یکی از شرکت های بهره بردار در این زمینه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, اختلاف بین شهرداری و پیمانکار قبلی دلیل غیرفعال شدن جایگاه های CNG,

امیرحسین عبدالرحمانی مدیر روابط عمومی شرکت پهنه آسمان تابان (شرکت بهره بردار جایگاه های CNG) گفته های مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مبنی بر نقص فنی دلیل تعطیلی جایگاه ها را تکذیب و در این رابطه چنین به خبرنگار ما گفت: قرارداد 4 جایگاه: آزادگان، لاله، الغدیر و برکت مربوط به دو سال گذشته می باشد و در شش ماهه سال این قرارداد به اتمام رسیده و هر چه سازمان به شهرداری اعلام کرده که قرارداد فسخ و جایگاه را تحویل بگیرند اجبارا 6 ماه قرارداد را با ما تمدید کردند.

,

وی گفت: از ابتدای سال ما اعلام کردیم یا اینکه قرارداد به همراه قیمت ها اصلاح شود و این در حالی است که کلیه قیمتها نسبت به گذشته افزایش یافته است از قطعات گرفته تا روغن و هزینه دست مزد کارگران.

,

مدیر روابط عمومی شرکت پهنه آسمان تابان (شرکت بهره بردار جایگاه های CNG) عنوان کرد: تنها شرکت بهره برداری بودیم که دست مزد کارگران را طبق قانون کار پرداخت می کردیم و هیچگونه خرابی از لحاظ قطعات در جایگاه ها وجود نداشته و بهترین خدمات در این چند سال در جایگاه های CNG به مردم ارائه شده است.

,

عبدالرحمانی اذعان کرد: متاسفانه بارها به شهرداری گفته شده که قرارداد اصلاح شود ولی این امر اعمال نشد و تا خرداد ماه سال جاری تمامی جایگاه ها را بیمه کرده و کارهای اداری آنها انجام شد اما باز شهرداری از بستن قرارداد ممانعت کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: تا اینکه اخیرا شهرداری از شرکت بهره بردار خواسته تا قراردادی با شرایط جدید عنوان کند و اما شرایطی که ما اعلام کردیم این بود که تمام درآمد جایگاه برای پرداخت حقوق کارگران، قبض گاز و هزینه هایی که جایگاه ها دارند باشد و مابقی هر آنچه اضافه برمازاد بود به شهرداری تعلق گیرد یعنی اینکه شرکت بهره بردار به مدت سه ماه برای این که این جایگاه ها تعطیل نشود و کارگران حقوق دریافت کنند به صورت رایگان فعالیت کرد.

,

مدیر روابط عمومی شرکت پهنه آسمان تابان (شرکت بهره بردار جایگاه های CNG) تصریح کرد: متاسفانه هنوز شهرداری با شرکت بهره بردار هیچگونه قراردادی نبسته و کارگران که همگی از قشر ضعیف جامعه هستند بلاتکلیف مانده اند.

,

عبدالرحمانی مجددا تاکید کرد: هیچکدام از جایگاه ها دچار نقص فنی نیستند.

,

انتهای پیام/

]
عبدالرحمانی گفت: تنها تعطیلی جایگاه های CNG در سطح شهر کرمان نبستن قرارداد شهرداری با شرکت بهره بردار است و جایگاه ها از لحاظ فنی کاملا سالم هستند.