اوج عداوت در توقع بیش از حد از منتخب کهگیلویه در مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از 12 سال روی به فردی آوردند که سابقه درخشانی در دوران نمایندگی خود داشت و طرفداران وی در این سال ها منتظر بازگشت سید محمد موحد به عرصه سیاسی استان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

موحد که با سابقه پنج بار حضور در مجلس شورای اسلامی دومین فرد باسابقه مجلس یازدهم است و لقب سناتوری را با خود همراه دارد همواره چهره قدرتمندی از خود برجای گذاشته است.

,

موحد همچنین سابقه خدمات قضایی نیز دارد که از جمله این خدمات، دادستان دادگاه انقلاب استان فارس، چهارمحال و بختیاری و خوزستان و دادستان دادگاه ویژه روحانیت در تهران بوده که در حال حاضر منتخب مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در دورهٔ یازدهم مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

,

نماینده ای که ذره ای دست از تلاش برای حوزه انتخابیه اش بر نمی دارد و قبل از شروع به کار مجلس یازدهم رایزنی با مسئولان رده بالای کشور را آغاز کرد و در برخی موارد اعتبارات خوبی نیز توانست جذب کند و اکنون بخاطر این شدت از تکاپو به بیماری کرونا مبتلا گشته است، به جای آنکه نگاه های سیاسی را کنار گذاشته و اکنون بدون هیچ پیش قضاوتی همگی دعاگوی وضعیت وی باشیم متاسفانه موج انتقادی شدیدی علیه وی اعمال میشود.

,

همانطور که در ابتدا به اقتدار نماینده کهگیلویه بزرگ اشاره شد؛ محمد موحد همواره ثابت کرده است در مواضع خود استوار است و چه بسا اگر وی در این روزهای بیماری در مجلس حضور داشت موضوعات طور دیگری رقم میخورد و شرایط به شکل دیگری پیش می رفت.

,

اتفاقات روزهای اخیر نشان می دهد دستگاه های سیاسی و غرض ورزی مختلف اکنون به تکاپو افتاده اند تا با هر روش ممکن و هر کاری که می توانند انجام دهند تیشه به ریشه سناتور بزنند و وی را از صحنه عمومی به دور کنند.

,

نکته مهم و قابل تامل این است که هر چند یک موضوع مخالف دیدگاه ما باشد اما دلیل نمیشود به طور همه جانبه به موضوع نگاه نکنیم چرا که وقت فرصت سوزی ها و خود سوزی ها وجود ندارد، باید دستگیری جای مچگیری ها را بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
اتفاقات روزهای اخیر نشان می دهد دستگاه های سیاسی و غرض ورزی مختلف اکنون به تکاپو افتاده اند تا با هر روش ممکن و هر کاری که می توانند انجام دهند تیشه به ریشه محمد موحد بزنند و او را از صحنه عمومی به دور کنند.