روزانه 630 هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت تولید ماسک در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر در استان زنجان 10 شرکت در حوزه تولید ماسک فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از این تعداد 5 واحد روزانه 30 هزار عدد ماسک تولید می‌کنند تصریح کرد: روزانه 630 هزار عدد ماسک توسط این واحد‌ها تولید می‌شود و به نوعی نیاز استان را تامین می‌کنند.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه ماسک n95 فلیتردار توسط دو واحد در مجموع 9 هزار عدد تولید می‌شود ابراز کرد: ماسک‌های سه لایه‌ای که تولید می‌شود در اختیار معاونت غذا و دارو علوم پزشکی قرار داده می‌شود.

,

وی در مورد مشکل مواد اولیه تولید ماسک در استان زنجان بیان کرد: این مشکل توسط مسئولان استانی به جد پیگیری می‌شود و با تامین مواد اولیه ظرفیت تولید واحدها افزایش خواهد یافت.

,

فغفوری با بیان اینکه مصرف ماسک در چند روز اخیر افزایش یافته است عنوان کرد: محدودیت مواد اولیه تولید ماسک وجود دارد و به دنبال تامین مواد اولیه هستیم که در صورت حل این مشکل قطعا میزان تولید آن افزایش خواهد یافت.

,

وی خاطر نشان کرد: مواد اولیه ماسک بیشتر از سایر استانها وارد می‌شود که به دنبال افزایش میزان واردات مواد اولیه تولید ماسک به استان هستیم.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد وضعیت تولید ژل و الکل ضدعفونی کننده در استان عنوان کرد: این مواد بیش از ظرفیت استان تولید می‌شود و به سایر استانها نیز ارسال می‌شود و هیچ محدودیتی در استان زنجان در عرضه مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه روزانه 630 هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود گفت: ظرفیت تولید این واحدها بیش از این میزان بوده و در صورت تامین مواد اولیه می‌توان میزان تولید را افزایش داد.