واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی در استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه اکثر واحدهای صنفی موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و تنها درصد کمی از واحدها رعایت نمی‌کنند که در صورت مشاهده تذکرات لازم داده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه بازرسان فعالیت واحدهای صنفی را رصد می‌کنند و اگر واحدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند تذکر داده می‌شود و در صورت عدم توجه به تذکرات داده شده نسبت به پلمب آن اقدام می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر مراقبت‌ها از سوی مردم افزایش یافته و این موضوع نگرانی افزایش تعداد مبتلایان را کم کرده است.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه آرایشگاه‌ها اجازه فعالیت داشتند که اخیرا به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانویه اجازه فعالیت ندارند گفت: زمان پایان محدودیت آرایشگاه‌ها مشخص نیست.

,

وی با تاکید براینکه قلیان سراها همچنان اجازه فعالیت ندارند و اگر به صورت زیر زمینی فعالیت کنند غیرمجاز بوده و در مشاهده برابر قانون برخورد خواهد شد ابراز کرد: با قرمز شدن وضعیت زنجان در خصوص بیماری کرونا برگزاری مراسمات در تالارها ممنوع اعلام شده و تا زمان بازگشت وضعیت استان به سفید این محدودیت اعمال خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر غذا خوریها فعالیت می‌کنند و محدودیت ویژه برای آنها صادر نشده است گفت: رعایت بهداشت در غذا خوری‌ها جزو تاکیدات مرکز بهداشت استان بوده و به دلیل اینکه به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است به صورت مستمر رصد می‌شوند و در صورت مشاهده بی‌توجهی به رعایت بهداشت برخورد می‌شود.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در خصوص برخورد با قیلیانسراهایی که به صورت زیرزمینی و غیرمجاز فعالیت دارند گفت: اخیرا چند مورد از قلیان سراها که فعالیت غیرمجاز داشتند شناسایی و با آنها برخورد شد و در برخی از شهرستانها نیز مواردی را داشتیم که نسبت به پلمب آنها نیز اقدام شد.

,

انتهای پیام/

]
موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در واحدهای صنفی گفت: رعایت پروتکلها الزامی بوده و اگر واحدی موارد بهداشتی را رعایت نکند پلمب خواهد شد.