آغاز مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه از عید غدیر در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مواسات و همدلی در قالب کمک مومنانه در سه فاز در استان زنجان اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه در این مرحله در فاز نخست در اعیاد قربان تا غدیر بسته‌های غذایی توزیع می‌شود، ادامه داد: همچنین در دهه اول محرم نیز این گروه‌ها فعال بوده و نسبت به توزیع بسته‌های غذایی اقدام می‌کنند.
,
 
,
این مسئول فاز سوم این مرحله از رزمایش کمک مومنانه را دهه آخر ماه صفر عنوان کرد و گفت: فاز آخر این رزمایش به همت بسیجیان استان انجام و بسته‎های غذایی توزیع می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان جهاد سازندگی استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبرداد و گفت: تلاش می‌شود تا این بسته‌ها در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع شود.
,
 
,
امندی از آغاز سمپاشی و گندزدائی نقاط مهم شهرستان‌ها از سوی گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: این گروه‌ها در زمینه فرهنگ سازی و توزیع ماسک در نواحی فعالیت می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرهاد امندی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه از عید غدیر تا عید قربان در استان زنجان در فاز نخست اجرایی می‌شود.