طلب ۳۲ میلیارد تومانی شرکت توزیع برق ملایر از مشترکان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رضا شیرده، مدیر توزیع برق شهرستان ملایر پیش از ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه اظهار کرد: رضایتمندی مشترکین و مردم، ارتقاء شاخص های شرکت توزیع برق و رضایتمندی مسئولین سه رویکرد اصلی در این اداره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۲۷ هزار مشترک فعال برق در شهرستان ملایر تصریح کرد: ۱۸۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و ۱۳۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف شهرستان ملایر است و ۲ هزار و ۹۰۰ پست توزیع برق جهت امر برق رسانی در شهرستان تاکنون نصب شده است.

,

مدیر توزیع برق ملایر افزود: مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکین ملایری بیش از ۳۲ میلیارد تومان است که بیشتر در بخش خانگی روستایی و شهری است.

,

وی به مهمترین اهداف اداره برق ملایر اشاره کرد و گفت: کاهش تلفات برق در مسیر توزیع به ۱۷ درصد و اصلاح نرخ انرژی توزیع شده و رساندن آن به ۲.۲ دقیقه از مهمترین اهداف است.

,

شیردره با درخواست از مشترکین مبنی بر مدیریت مصرف تاکید کرد: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور پیک مصرف برق در کشور در نظر گرفته شده است که از مشترکین درخواست همکاری برای عدم مواجه با خاموشی ها را داریم.

,

وی افزود: بر اساس تصمیمات شرکت توزیع برق استان مشترکین کشاورزی که چاه خود را در مدت سه ماه پیک مصرف و در ساعات ۱۳ تا ۱۷ خاموش کنند مشوق نایب در نظر گرفته شده است.

,

مدیر توزیع نیروی برق ملایر بیان کرد: تلاش ما بر این است که شرکت برق ملایر یک اداره پیشرو در شهرستان بوده و در تمامی شاخص ها حرف برای گفتن داشته باشد.

,

وی به مهمترین پروژه های برق شهرستان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از پست فوق توزیع ملایر ۴ که به نام سردار سلیمانی مزین شد، توسعه برق زیرساخت های شهرستان در بخش گلخانه و روشنایی بلوار مرزداران و بلوار خلیج فارس ملایر از مهمترین پروژه های شرکت برق است.

,

شیردره تبدیل ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف فرسوده شهرستان به کابل خودنگهدار را یکی دیگر از پروژه های مهم ملایر در بخش برق عنوان کرد و گفت: با اجزای این پروژه علاوه بر رفع افت ولتاژ، سرقت نیز کاهش می یابد.

,

وی با تقدیر از مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و فرماندار در پیگیری تعمیر فیدرهای بحرانی شهرستان تصریح کرد: با حمایت های فرماندار اعتبارات خوبی برای برق ملایر اختصاص داده شده است.

,

شیردره فرسودگی شبکه های توزیع برق را از مشکلات اساسی در ملایر عنوان کرد و گفت: با توجه تعداد بالای روستاهای شهرستان و سابقه شهرنشینی شبکه توزیع برق شهرستان فرسوده است و در همین راستا اقدامات خوبی در سال های اخیر انجام شده است.

,

مدیر توزیع نیروی برق ملایر گفت: از مردم درخواست می‌شود پیش از ساخت و ساز استعلام های لازم را از اداره برق و ارگان های مربوطه گرفته و رعایت حریم شبکه های برق را داشته باشند.

,

وی گفت: ماموریت شرکت توزیع برق تأمین برق مطمئن و پایدار است که تمام تلاش ما این است که این ماموریت به بهترین وجه انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
رضا شیردره گفت: مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکین ملایری بیش از ۳۲ میلیارد تومان است که بیشتر در بخش خانگی روستایی و شهری است.