خشم و نارضایتی داوران فوتبال از عدم گرفتن تست کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از الزامات پروتکل‌های بهداشتی در ورزش، گرفتن تست کرونا از اعضای تیم‌ها و حتی مسئولان برگزاری مسابقات است. در این بین، از داوران لیگ برتری تست کرونا گرفته نمی‌شود که این مسئله باعث نگرانی شدید آنها شده است. تا این لحظه تنها یکبار تست معمولی با هزینه کمتر از داوران تست کرونا گرفته شده است، در شرایطی که این تست دقیق نبوده است و خبری هم از تست‌ها معتبر مثل تست PCR نیز نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عدم تست کرونا باعث شده که داوران حتی از قضاوت در برخی شهرها نگرانی داشته باشند، در شرایطی که از ناظران بازی‌ها تست‌های مختلف گرفته می‌شود و انتظار می‌‌رفت که از داوران نیز به مانند آنها تست گرفته شود امااین مهم رخ نداده است. داوران رکن اصلی برگزاری فوتبال هستند و مشخص نیست چرا به آنها مثل دیگر ارکان برگزاری مسابقات نگاه نمی‌شود.

,

از طرفی اعلام شده که یکی از ناظران داوری دچار ویروس کرونا شده و حتی زمزمه‌هایی شنیده شده است که یکی از داوران کرونا گرفته، اما کسی آن را تایید نکرده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا سناریوی مخوف بازیکنان استقلال و فولاد نیز برای داوران لیگ تکرار می‌شود یا خیر.

,

 

,

انتهای پیام

]
در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری هرکدام حداقل 5 بار تست کرونا داده‌اند، آمار تست داوران فوتبال به یک‌بار محدود است.