باشگاه‌های فوتبال فقط با ما مکاتبه کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان لیگ فوتبال ایران جهت تقلیل حاشیه‌ها و فشارهای حاصل از شرایط کرونایی بازیکنان دو تیم فولاد و استقلال، با ارسال نامه ای به باشگاه های فوتبال از آنها خواسته در مورد مسائل مربوط به بیماری کرونا فقط با آنها مکاتبه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

متن این نامه به شرح زیر است:

,


« احتراماً، ضمن تشکر از همکاری جنابعالی در آغاز مجدد لیگ های فوتبال ایران و ایجاد نشاط اجتماعی با رعایت پروتکل های ابلاغ شده به استحضار می رساند، روند برگزاری مسابقات در شرایط کووید می بایست منطبق بر پروتکل های به روز شده وزارت بهداشت و درمان باشد که این امر مستلزم یکپارچگی و ارتباط نزدیک مدیران عامل و کادر پزشکی تیم ها با عوامل برگزاری مسابقات در لیگ است. لذا خواهشمند است از تاریخ 11/4/1399 کلیه مکاتبات مربوط به چگونگی اجرای پروتکل های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و فدراسیون پزشکی ورزشی و ارائه مستندات مربوطه با سازمان لیگ انجام پذیرد. ضمناً طبق ابلاغیه وزارت بهداشت و درمان، فدراسیون پزشکی ورزشی ناظر بر اجرای پروتکل ها بوده و خواهد بود و کلیه مستندات درخواستی از طریق مکاتبه رسمی در اختیار آن نهاد قرار خواهد گرفت.»

,
,

 

,

, ]
پس از افزایش فشار حاصل از ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتر به کرونا، سازمان لیگ طی بیانیه‌ای از باشگاه‌ها خواست تا مکاتبات را انحصاری کنند.