حمله به کاروان نظامی آمریکا در دیوانیه عراق
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه‌ها و منابع محلی عراق شنبه شب از حمله به کاروان نظامیان آمریکا استان الدیوانیه عراق (مرکز) خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
برخی کاربران در شبه‌های اجتماعی مانند توییتر و رادیو «صوت» عراق دقایقی پیش مدعی شدند که کاروان نظامی مذکور در بزرگراه دیوانیه هدف قرار گرفته و شماری از خودروها و نفربرها آتش گرفته‌اند.
,
 
,
رادیو صوت عراق گزارش داد که در این حمله، تاکنون سه خودروی ارتش آمریکا آتش گرفته و در حال سوختن هستند.
,
 
,
هنوز ائتلاف آمریکا به این حمله ادعایی واکنشی نشان نداده است. برخی کاربران عراقی تصاویر آتش‌ گرفتن خودروها را منتشر کرده‌اند.
,
 
,
منبعی امنیتی به رادیو صوت عراق در مورد این حادثه گفت که گروهی مسلح اقدام به آتش زدن سه عدد یدک‌کش ارتش آمریکا را که با خود خودرو و تجهیزات نظامی حمل می‌کردند، کرده‌اند.
,
 
,
به گفته این منبع، تیم اطفای حریق وزارت دفاع عراق در حال خاموش کردن آتش سوزی است.
,
 
,
همزمان با انتشار این خبر، از دیوانیه خبر می‌رسد که بالگردهای آمریکا به پرواز درآمده و در حال انتقال مصدومان به بیمارستان‌های استان دیوانیه عراق هستند.
,
 
,
برخی منابع می‌گویند کاروان نظامی آمریکا از سمت بصره به دیوانیه حرکت کرده و قصد داشت تجهیزات و خودروهای نظامی را به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی منتقل کند. مقصد این کاروان نظامی مشخص نیست.
]
رسانه‌های محلی عراق از حمله افراد ناشناس به ستون نظامی آمریکا در استان دیوانیه عراق و آتش گرفتن تجهیزات نظامیان آمریکایی خبر دادند.