آزمون دکتری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود/ رقابت 1339 داوطلب در خراسان‌جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کلاته بجدی مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد نحوه برگزاری آزمون دکتری در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: آزمون دکتری در خراسان‌جنوبی روز پنجشنبه 26 تیر ماه 1399 همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال آزمون دکتری در خراسان‌جنوبی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
,
 
,
مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری دانشگاه بیرجند بیان کرد: برگزاری آزمون برای داوطلبانی که به ویروس کرونا مبتلا هستند و نتیجه تست آنها مثبت اعلام شده سازمان سنجش با هماهنگی با وزارت بهداشت از این داوطلبان آزمون میگیرد.
,
 
,
کلاته بجدی عنوان کرد: برای حضور داوطلبان در حوزه امتحانی سازمان شنجش پروتکل هایی برای دانشگاه ارسال کرده است که قطعا تمام پروتکل ها خط به خط اجرا خواهد شد.
,
 
,
وی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های انتخابیه اشاره کرد و گفت: در هر حوزه برگزاری آزمون اتاق های ویژه ای برای داوطلبان مشکوک به کرونا که توسط پزشک مستقر در دانشگاه تشخیص داده شود نیز در نظر گرفته شده است که به اتاق در نظر گرفته شده جهت آزمون هدایت شود.
,
 
,
مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری دانشگاه بیرجند اظهار کرد: در تمام زمان برگزاری آزمون هوا به طور کامل در جریان خواهد بود و سعی شده از محیط بسته نباشد تا شاهد وقوع مشکلی برای داوطلبان نباشیم.
,
 
,
کلاته بجدی عنوان کرد: برای هر داوطلب یک پد الکلی در نظر گرفته شده است که پس از انجام اثر انگشت با وسیله الکل جوهر را از انگشت خود پاک کند.
,
 
,
وی گفت: برنامه ریزی شده روز برگزاری آزمون دکتری تمام سرویس های بهداشتی و اماکن عمومی دانشگاه به طور مرتب ضدعفونی و گند زدایی شود.
,
 
,
مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری دانشگاه بیرجند بیان کرد: هر 4 حوزه امتحانی در نظر گرفته شده در دانشگاه بیرجند قبل و بعد از برگزاری آزمون ضدعفونی خواهد شد.
,
 
,
کلاته بجدی تصریح کرد: تمام عوامل برگزاری آزمون آموزشهای لازم و بهداشتی را گذرانده اند.
,
 
,
وی تاکید کرد: داوطلبان باید حتما ماسک سه لایه بدون فیلتر و دستکش داشته باشند.
,
 
,
مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری دانشگاه بیرجند اظهار کرد: تمام عوامل برگزار کننده آزمون از مراقبین گرفته تا افرادی که کار تطبیق عکس داوطلب را انجام خواهند داد به ماسک، دستکش گان و شیلد مجهز خواهند بود.
,
 
,
کلاته بجدی به پذیرایی از داوطلبان اشاره کرد و گفت: امسال پذیرایی از داوطلبان به صورت سلف سرویس خواهد بود و هر داوطلب خودش به بطری آب و بسته پذیرایی اش دسترسی خواهد داشت.
,
 
,
وی از خانواده‌های داوطلبان درخواست کرد به هیچ عنوان جهت همراهی داوطلب در محل برگزاری حوزه آزمون حضور نداشته باشند و گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا فراهم کردن امکانات رفاهی برای خانواده‌های داوطلبان امکان پذیر نیست.
,
 
,
مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری دانشگاه بیرجند بیان کرد: تعداد حضور داوطلبان در هرحوزه انتخابیه کمتر از نصف در نظر گرفته شده و فاصله‌گذاری اجتماعی دقیق اجرا خواهد شد.
,
 
,
کلاته بجدی اظهار کرد: هفته گذشته آزمون استخدامی در دانشگاه بیرجند برگزار شد و آزمون دکتری دومین آزمونی است که در شرایط کرونایی قرار است در دانشگاه برگزار شود لذا تمامی عوامل اجرایی آزمون از آمادگی کامل برخوردار هستند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امسال در آزمون دکتری خراسان‌جنوبی 1339 داوطلب شرکت خواهند کرد.
,
 
,
مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری دانشگاه بیرجند افزود: از این تعداد داوطلب 566 نفر خانم و 763 نفر آقا هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
کلاته بجدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال آزمون دکتری در خراسان‌جنوبی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.