ادامه تجمع ضد آمریکایی در شمال شرق سوریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم شهرک «ذبانه» در منطقه «القامشلی» استان «الحسکه» سوریه با برپایی یک تجمع ملی در محکومیت تحریم‌های اقتصادی ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه سوریه موسوم به قانون سزار، مخالفت خود را با اشغالگری آمریکا و ترکیه در کشورشان اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شرکت کنندگان، پلاکاردهایی را در محکومیت سرقت نظام‌مند نفت و دیگر ثروت‌های کشورشان توسط اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای در دست داشتند و اخراج آنها از سوریه و مقابله با رفتارهای آنها در هرج و مرج افکنی و ایجاد بی ثباتی در منطقه الجزیره را خواستار شدند.
,
 
,
«عدنان منصور العامری» یک مسئول محلی شهرک ذبانه در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با تاکید بر اینکه تحریم‌های سوریه معیشت و مقاومت مردم سوریه و دفاع آنها از سرزمین، ارتش و رهبری سوریه را هدف گرفته است، گفت: «مردم سوریه همه اشکال توطئه‌ها برای تخریب سوریه و تضعیف نقش آن در مقاومت برابر پروژه‌های استعماری در منطقه را رد می‌کنند».
,
 
,
در این تجمع تاکید شد که ملت سوریه مواضع خود را در مخالفت با حضور آمریکا تغییر نخواهد داد و بالاخره دیر یا زود آنها را از سوریه بیرون خواهند کرد و وفاداران به ارتش ، رهبری و خاک سوریه باقی خواهند ماند.
,
 
,
شرکت کنندگان در این تجمع حضور نظامیان اشغالگر آمریکا و ترکیه را عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواندند و گفتند هرج و مرج به اشغالگران اجازه می‌دهد که ثروت‌های سوریه را به غارت برده و تحریم‌های اقتصادی را با هدف مجازات ملت به دلیل مواضع ملی و ثابت آن تشدید کنند.
]
اهالی شهرکی در شمال شرق سوریه امروز با برپایی تجمعی ضمن محکوم کردن حضور نظامیان اشغالگر آمریکا و تحریم‌های آن علیه ملت سوریه تاکید کردند که ملت سوریه زیر هیچ فشاری دست از مواضع اصولی خود برنمی‌دارد.