عقد تفاهمنامه اجرای طرح محرومیت‌زدایی در استان با اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی امروز ظهر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این باره اظهار کرد: برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان تفاهمنامه‌ای با اختصاص 700 میلیارد تومان اعتبار به مدت دو سال میان استانداری و سازمان بسیج سازندگی کشور منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

شجاعی تصریح کرد: 50 درصد از اعتبار موافقت شده از محل منابع اعتباری استان و 50 درصد دیگر از اعتبار موافقت شده از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور اعطا و صرف خواهد شد.

,

وی گفت: 300 میلیارد تومان از اعتبار در سال جاری و 400 میلیارد تومان دیگر در سال آینده برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان هزینه و صرف خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: طرح های موافقت شده برای اجرای در مناطق محروم در زمینه های انتقال آب، گاز و برق به روستاهای فاقد لوله کشی آب، گاز و برق هستند.

,

استاندار خراسان شمالی همچنین افزود: آماده سازی زیرساخت های ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد فرصت اشتغال در روستاهای محروم از دیگر توافقات این تفاهم نامه هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: خدمات عمرانی شهری برای مناطق حاشیه نشین های استان نیز در راستای این تفاهم نامه منعقد شده اجرایی خواهد شد.

,

شجاعی همچنین تصریح کرد: در راستای اجرای این پروژه های محرومیت زدایی در استان باید مشارکت مردم، همکاری سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی در استان بکار گرفته شوند.

,

به گزارش عصر اترک، تفاهمنامه اجرای طرح محرومیت زدایی در استان که امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان منعقد شد به تصویب تمامی اعضای این شورا رسید.

,

انتهای پیام/

]
در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی تفاهم نامه اجرای طرح محرومیت‌زدایی در استان میان استانداری خراسان شمالی با سازمان بسیج سازندگی کشور منعقد و به تصویب اعضای این شورا رسید.