تصاویر/بازار کهنه قم بازمانده از دوران صفویه
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بازار کهنه قم گنجینه‌های نفیس از آثار هنری و معماری سنتی را در دل خود نهفته دارد که قدمت معماری آن به دوران صفویه بر می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازار کهنه قم گنجینه‌های نفیس از آثار هنری و معماری سنتی را در دل خود نهفته دارد که قدمت معماری آن به دوران صفویه بر می‌گردد., بازار کهنه قم گنجینه‌های نفیس از آثار هنری و معماری سنتی را در دل خود نهفته دارد که قدمت معماری آن به دوران صفویه بر می‌گردد.,

اما متاسفانه این بازار در سایه بی توجهی نهادهای مرتبط، روز به روز آسیب بیشتری دیده و در خطر تخریب قرار دارد. با این اوصاف  راسته بازار کهنه قم، روزانه محل فعالیت اصناف مختلف و خرید مردم منطقه آذر قم است.

, اما متاسفانه این بازار در سایه بی توجهی نهادهای مرتبط، روز به روز آسیب بیشتری دیده و در خطر تخریب قرار دارد. با این اوصاف  راسته بازار کهنه قم، روزانه محل فعالیت اصناف مختلف و خرید مردم منطقه آذر قم است., اما متاسفانه این بازار در سایه بی توجهی نهادهای مرتبط، روز به روز آسیب بیشتری دیده و در خطر تخریب قرار دارد. با این اوصاف  راسته بازار کهنه قم، روزانه محل فعالیت اصناف مختلف و خرید مردم منطقه آذر قم است.,

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

, ]
مجموعه بازار قم گنجینه‌های نفیس از آثار هنری و معماری سنتی را در دل خود نهفته دارد که قدمت معماری آن به دوران صفویه بر می‌گردد.