برخورد با بنگاه‌داران متخلف حرکتی اثرگذار در کنترل بازار مسکن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با تأکید بر اینکه همه باید نسبت به قانون تمکین داشته باشند گفت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌هایشان مطرح کردند که در کشور برخی گرانی‌های بی‌منطق وجود دارد. برخی از این گرانی‌های بی‌منطق در سطح کلان کشور و برخی هم در استان‌ها مشاهده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد اضافه کرد: ما باید درصدد شناسایی از این گرانی‌های بی‌منطق باشیم و مسئولان استان‌ها باید دست در دست هم دهند تا برای کنترل‌گرانی‌های بی‌منطق برنامه‌ریزی کنند.

,

وی یکی از حرکت‌های بسیار خوب و اثرگذار در کنترل و برخورد با بنگاه‌داران متخلف در یزد دانست و اظهار داشت: شاید دراین‌بین برخی از افراد هم بی‌تقصیر باشند ولی در سطح عموم باید تمکین به قانون را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

,

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد بابیان اینکه روشی که امروزه دلالان برای گرانی اراضی و اجاره مسکن دارند باید به‌صورت جدی مبارزه شود عنوان کرد: شاید برخی از این دلالان که در افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف اثرگذارند ایرانی هم نباشند و در حقیقت برای مشکل‌آفرینی به این عرصه ورود کرده‌اند.

,

مدرسی در پایان گفت: ما به هماهنگی بین نیروهای نظارتی، امنیتی، قضایی و نیروهای اجرایی استان برای کنترل‌گرانی‌ها توصیه داریم و همچنین جای بسی تقدیر فراوان از نیروهای خدمتگزار برای کنترل‌گرانی‌ها را در استان دارد.

,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در پایان اظهار داشت: در جریان مبارزه با گرانی‌ها و کنترل بازار، به شکلی عمل شود که افرادی که در این خصوص نقشی ندارند مشکلی برایشان ایجاد نشود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
آیت‌الله مدرسی با اشاره به برخورد دستگاه قضایی با بنگاه‌داران متخلف، گفت: برخورد با بنگاه‌داران متخلف حرکتی اثرگذار در کنترل بازار مسکن است.