اجرای بیش از ۳۶ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور توسط سپاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه تکمیل و واگذاری ۲۹۲ واحد مسکونی مددجویی استان کرمانشاه با مشارکت سپاه و کمیته امداد که بصورت نمادین در روستای مارانگاز شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی با یک دست اسلحه و در کمک به مردم با دست دیگر بیل به دست است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاکنون ۳۶ هزار ۶۸۷ پروژه در کشور توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است که ۱۶ هزار ۴۸۹ پروژه مربوط به پروژه های عمرانی و ۲۰ هزار ۱۹۸ پروژه آن مربوط به پروژه های غیرعمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در کنار مردم است و در ارائه خدمات هیچگاه دریغ نخواهد کرد و همین امر در کنار مردم بودن از رمزهای موفقیت سپاه در تمامی عرصه هاست.

سردار حزنی بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ میلیون سبد غذایی در سطح کشور بین نیازمندان و افراد بی بضاعت توزیع شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نام سپاه با امنیت و محرومیت زدایی عجین شده است و موفقیت های سپاه در تمامی عرصه ها بواسطه مردمی بودن این نهاد مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۳۶ هزار ۶۸۷ پروژه در کشور توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است.