اجرای۲۱ عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی درزنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سمت وسو،“محسن احمدی تبار” : برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی از امروز با شعار دانش آموز بسیجی، بصیرت حسینی و شور انقلابی آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمت وسو,

این مسئول با بیان اینکه روز نخست این هفته با نام دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری نامگذاری شده است، اذعان داشت: دیدار با ائمه جمعه و نمایندگی ولی فقیه در شهرستان‌ها و ارائه گزار ش عملکرد و برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل با همکاری آموزش و پرورش از برنامه‌های این روز است.

,

وی ادامه داد: روز دوم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی است که دیدار با خانواده شهدا ، گلباران قبور مطهر شهدا ،برگزاری یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز از برنامه‌های این روز است.

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی زنجان ادامه داد: روز سوم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی نامگذاری شده است که برگزاری برنامه کوهپیمایی، دعای ندبه به یاد امام و شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا و حضور سازمان یافته در نماز جمعه از برنامه‌های این روز است.

,

وی با اشاره به نامگذاری روز چهارم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی خاطرنشان کرد: اجرای صبحگاه سراسری ، شرکت در تجمع هیئت های دانش آموزی “احلی من العسل”،جلسه هم اندیشی نخبگان با استاندار،فرماندار و تجلیل از آنها از برنامه‌های این روز است.

,

احمدی تبار با بیان اینکه روز پنجم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری نامگذاری شده است، افزود: همایش سرمربیان و دبیران درس آمادگی دفاعی ، مسابقه ساخت آدمک هایاستکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار از دیگر برنامه‌های این هفته است.

,

وی افزود: روز ششم این هفته با عنوان دانش آموزی بسیجی، اخلاق و پایداری نامگذاری شده است که را ه اندازی هیات های مذهبی دانش آموزی و برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)در پایگاهها و مساجد محل از برنامه‌های این روز است.

,

این مسئول تصریح کرد: آخرین روز این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی نامگذاری شده است که راه اندازی کاروان عزاداری دانش آموزان در مسیر برگزاری مراسم ملی مبارزه با استکبار جهانی، رژه گروهان نمونه بسیج دانش آموزی و برپایی ایستگاه و مسابقه نقاشی در مسیر راهپیمایی با موضوع “اسرائیل ،رژیم کودک کش” از برنامه‌های این روز است.

,

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع آشنایی با آسیب های برنامه ای ماهواره ای و فضای مجازی بیگانه در طول هفته تصریح کرد: مسابقه نشریه دیوار نویسی و انشاء نویسی با موضوع شعار سال در طول هفته برگزار می‌شود.

,

احمدی تبار در پایان افزود: ثبت نام از دانش آموزان مقاطع ابتدایی ومتوسطه جهت شرکت در مسابقه علمی و فرهنگی تادهم آبان انجام می گیرد.

,

انتهای پیام/پ

]
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان ازبرگزاری 21عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس خبرداد.