کشف هویت دومین جسد حادثه سیل روستای چات قیه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی تدین فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: جسد بی جان نوجوان 12 ساله روستای چات قیه اردبیل بعد از 8 روز تلاش رزمندگان تیپ 37 شناسایی و تحویل پزشکی قانونی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه از سه شنبه هفته گذشته که ساعت 5 عصر بخاطر سیلابی شدن منطقه‌ای مابین روستاهای چات‌قیه و تقی‌دیزج شهرستان اردبیل سه نوجوان هنگام بازی در کنار رودخانه گرفتار سیلاب شدند افزود: در این حادثه ۲ نوجوان ۱۲ ساله جان خود را از دست دادند که یکی از این اجساد در همان روز و ساعات اولیه کشف و جسد دیگر بعد از 8 روز تلاش شبانه روزی در آخرین روز از عملیات جستجو توسط یکی از بسجیان تیپ شناسایی و کشف شد.

,

تدین با بیان اینکه 50 کیلومتر از محل وقوع سیل توسط رزمندگان تیپ 37 سپاه و بسیجیان این تیپ جستجو شد افزود: در نهایت در آخرین روز از این عملیات جستجو به لطف و عنایت پروردگار متعال امروز این جسد بی جان نوجوان 12 ساله روستای چات قیه در نزدکی سد سبلان اردبیل و در یک نقطه بسیار صعب العبور و باتلاق شناسایی و کشف شد.

,

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با ابراز همدردی با خانواده این نوجوان 12 ساله و تسلیت به پدرو مادر این نوجوان ورستایی تصریح کرد: 80 نفر از رزمندگان تیپ 37 و بسیجیان بطور شبانه روزی به مدت 8 روز در جستجوی این جسد بودند و خدا را شاکریم که نتیجه این جستجوها جواب داد و زحمات این عزیزان در اخرین روز از عملیات جستجو جواب داد.

,

وی باشاره به اینکه سجده شکر پدر این نوجوان بعد از شناسایی فرزند خود بسیار غم انگیز بود، گفت: با ابراز نهایت تاسف و همدردی خود با این خانواده داغ دیده جسد بعداز شناسایی و کشف به پزشکی قانونی اردبیل تحویل داده شد که پس از مراحل قانونی در نهایت فردا تحویل خانواده ایشان داده خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از کشف هویت دومین جسد نوجوان 12 ساله حادثه سیل روستای چات قیه در نزدیکی سد سبلان اردبیل خبرداد و گفت: پیکر این نوجوان بعد از 8 روز تلاش رزمندگان تیپ 37 سپاه کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.