هم اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به صورت مجازی برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مصیب رجایی روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: هم‌اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به صورت مجازی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، مشاور وزیر و رئیس ستاد فهمای کشور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان افزود: بر پایه این گزارش «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) کشور و «مرتضی ظاهریان» معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که از اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) هستند نیز حضور دارند.

,

رجایی ادامه داد: این هم اندیشی روز شنبه ۴ مرداد به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شده و بحث و تبادل نظر در رابطه با دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) محور موضوعاتی است که در آن مطرح می شود.

,

انتهای پیام/

]
هم اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) روز شنبه ۴ مرداد به صورت ارتباط زنده مجازی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد فهمای کشور، «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) کشور و «مرتضی ظاهریان» معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.