دفع حمله داعش به مقر ارتش در غرب عراق
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع امنیتی در فرماندهی الحشد الشعبی در استان الانبار واقع در غرب عراق از عملیات نافرجام داعش در این استان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این منبع تأکید کرد که شماری از عناصر گروه تروریستی داعش در غرب شهر «الرمادی» قصد داشتند به یک مقر ارتش در منطقه «المعموره» واقع در حد فاصل منطقه «البغدادیه» و «کبیسه» حمله کنند.
,
 
,
این منبع به پایگاه خبری المعلومه گفت که نیروهای ارتش عراق به محض مشاهده تحرکات عناصر داعش، با سلاحهای سبک و نیمه سنگین به سمت آنان تیراندازی کردند و این عناصر مجبور شدند عقب‌نشینی کنند.
,
 
,
وی خبر داد که دو نفر از نیروهای ارتش عراق در جریان درگیری با عناصر داعش زخمی شدند که برای درمان به بیمارستان انتقال پیدا کردند.
,
 
,
منبع مذکور تصریح کرد، یک بسته انفجاری نیز در یک گشتی متعلق به ارتش منفجر شد که دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.
,
پس از حمله داعش، نیروهای امنیتی عراق در منطقه مذکور، به حملات این گروه پاسخ داده و عملیاتی را علیه آنان آغاز کردند.
,
 
,
بیشتر نفوذ عناصر داعش از سوریه به عراق به ویژه در غرب این کشور صورت گرفته است. این در حالی است که غرب عراق در اشغال آمریکاییها قرار دارد و از مناطقی که نیروهای الحشد الشعبی حضور دارند، عناصر داعش وارد عراق نمی‌شوند.
,
 
,
وبا این وجود، آمریکا از سال 2003 در داخل عراق پایگاه دارد و پایگاه هوایی عین الاسد در قلب استان الانبار واقع در غرب عراق، قرار گرفته است، ولی تروریستهای آمریکایی، به عناصر داعش حمله نمی‌کنند.
]
شماری از تروریست‌های داعش در استان الانبار به یک مقر ارتش عراق حمله کردند که این حمله ناکام ماند.