تولید روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در استان مرکزی /قیمت بیش از ۱۵۰۰ تومان برای ماسک در اراک تخلف است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، در گفتگو با  دیار آفتاب؛ گفت: بعد از تأکیدات سازمان جهانی بهداشت و دستور ریاست جمهور مبنی بر الزام استفاده از ماسک، واحدهای تولید ماسک توسط اتاق اصناف استان سازماندهی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, :,

زند اظهار کرد: با همکاری بسیج اصناف ۲۰ واحد کارگاهی در این خصوص آماده به کار شده اند. این واحدها روزانه بیش از ۲۵۰ هزار ماسک و ماهیانه بیش از ۸ میلیون ماسک تولید و روانه بازار می کنند.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی اظهار داشت: ماسک های سه لایه کارگاهی با قیمت مصوب یک هزار و ۵۰۰ تومان باید در بازار عرضه شود و تولیدکنندگان و فروشنگان موظف به در اختیار قرار دادن ماسک به قیمت مصوب برای مردم می باشند.

,

وی با اشاره به تخلفاتی که امکان دارد در عرضه ماسک وجود داشته باشد،افزود: مردم در صورت مشاهده کم فروشی و یا گران فروشی می توانند از طریق پل های ارتباطی ۳۸۲۰ گزارشات خود را برای ناظرین اتاق اصناف ارسال کنند.

,

زند بیان کرد: بررسی های دقیق نشان می دهد در سطح شهر اراک کمبود ماسک وجود ندارد و ماسک به راحتی در اختیار مردم قرار می گیرد و البته تعدادی بسیار اندک عرضه کننده هم امکان دارد وجود داشته باشند و مردم باید این تخلفات را به ما گزارش دهند.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: سود و مواد اولیه به راحتی در اختیار کلیه تولید کنندگان ماسک قرار گرفته است و همه آنها موظف هستند به قیمت مصوب آنها را عرضه کنند و در اختیار مردم قرار دهند و سود بیشتر از قیمت مصوب اجحاف در حق مردم است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲۰ واحد کارگاه برای تولید ماسک توسط اتاق اصناف استان سازماندهی شده اند،گفت: این کارگاه ها روزانه بیش از ۲۵۰ هزار ماسک و ماهیانه بیش از ۸ میلیون ماسک تولید و روانه بازار می کنند.