پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" ترویج مصرف بهینه برق است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین انرژی‌های کشور برق است و خراسان‌جنوبی نیز در منطقه گرمسیری قرار دارد که همین امر باعث مصرف بیشتر برق در استان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,

وی افزود: حداقل انتظاری که از مردم داریم این است که در تابستان که استفاده از سیستم سرمایشی رواج دارد، از مصرف بی‌رویه برق خودداری کنند.

,

 

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان‌جنوبی گفت: مردم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعاتی از شبانه‌روز که هوا خنک‌تر است، سیستم سرمایشی خاموش باشد.

,

 

,

مولوی‌حقیقی تصریح کرد: در بعضی از ادارات متأسفانه در ساعاتی از شبانه‌روز که مجموعه اداری تعطیل است، سیستم روشنایی و سرمایشی روشن است و نیاز است مسئولان هر اداره در جهت مصرف بهینه برق تدابیری را بیندیشند.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که این زمین و انرژی‌های آن سهم آیندگان و فرزندان ما هستند، افزود: مصرف بهینه انرژی و صرفه‌جویی در آن را باید به فرزندانمان چه از طریق بیان نکاتی در منزل و چه از طریق فضای مجازی بیاموزیم.

,

 

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان‌جنوبی ضمن پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" گفت: با پیوستن به این کمپین می‌توانیم مصرف بهینه انرژی برق را ترویج دهیم و همگان باید بسیج شوند تا مصرف انرژی برق به حداقل برسد و در اختیار همگان قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مولوی‌حقیقی ضمن پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" گفت: با پیوستن به این کمپین می‌توانیم مصرف بهینه انرژی برق را ترویج دهیم و همگان باید بسیج شوند تا مصرف انرژی برق به حداقل برسد و در اختیار همگان قرار گیرد.