ضبط «عصر جدید» از سر گرفته شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» که از ۱۹ تیرماه در اقدامی خودخواسته و به طور موقت، به دلیل موج دوم کرونا متوقف شده بود، حالا دارد به ضبط خود ادامه می‌دهد، منتها شرایط «عصرجدید» تغییر کرده است و با سخت‌ترین مراعات‌های بهداشتی و اِعمال شدید مفاد پروتکلی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده، در حال تولید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از جمله این تغییر وضعیت عمده می‌توان به حذف تماشاگران در استودیو، تعطیلی بخش‌هایی از پشت صحنه از جمله استودیوی همراهان و خانواده شرکت‌کنندگان، انجام تست کرونا از تمامی عوامل و شرکت‌کننده‌ها و کم کردن نفرات تیم ضبط و تولید این برنامه اشاره کرد.

,

احسان علیخانی قبلاً هم در این برنامه با تاکید گفته بود، خیلی شرایط سختی برای ادامه ضبط «عصرجدید» وجود دارد اما تلاش می‌شود با همه رعایت‌های قانونی و بهداشتی، این شادی و دلخوشی برای مردم بماند و بتوانیم این برنامه را راهی آنتن کنیم.

,

«عصرجدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌ها پخش می‌شود و منتظر قسمت پنجم از دور دوم این مسابقه تلویزیونی در آغاز هفته‌ای که می‌آید، باشید. در این مرحله، رأی شماست که تعیین می‌کند کدام اجرا به نیمه‌نهایی برسد.

]
ضبط برنامه «عصر جدید» این بار با پروتکل‌های بهداشتی سخت‌گیرانه‌تر آغاز شده است.