44 درصد درآمد شهرداری تربت حیدریه صرف پرداخت حقوق می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر سلیمانی، رییس کمیسیون اقتصاد شورای شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ بودجه شهرداری تربت حیدریه بدون در نظر گرفتن سازمانهای وابسته را 896 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شهرداری باید ماهانه حدود 74 میلیارد ریال برای تحقق 100 درصدی این بودجه درآمد داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: بدهی های شهرداری به پیمانکاران، بانک شهر، متفرقه و N2 جمعا مبلغ 2 هزار و 480 میلیارد ریال است که بخش عمده این بدهی متعلق به بانک شهر است.

,

سلیمانی تعداد نیروهای رسمی، قراردادی تامین نیروی فضای سبز و خدمات شهری را 710 نفر اعلام کرد و گفت: شهرداری باید هر ماه مبلغی حدود 33 میلیارد ریال فقط به پرداخت حقوق این نیروها اختصاص دهد که چیزی حدود 44 درصد درآمد را در بر می گیرد.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد شورای اسلامی شهر بیان داشت: تا تاریخ 15 تیرماه کل درآمد شهرداری مبلغ 150 میلیارد یال بوده که کل این مبلغ صرف هزینه های شهرداری شده است.

,

وی گفت: انتظار داریم شهروندان در سال جاری همچون سال گذشته نسبت به پرداخت به موقع عوارضات و بدهی خود به شهرداری اقدام کنند تا شهرداری بتواند خدمات مورد نیاز شهر را به نحوی مطلوب ارائه دهد.

,

سلیمانی از تصویب تخفیفات عوارضات ساختمانی در شورای شهر خبر داد و گفت: تخفیفات در نظر گرفته شده در کمیته انطباق نیز تایید شده و از این ماه قابل اجرا است و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

,

وی میزان تخفیفات در مرداد را 25درصد، در شهریور 20 درصد و در مهر ماه 15 درصد اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
نادرسلیمانی، بودجه شهرداری تربت حیدریه بدون در نظر گرفتن سازمانهای وابسته را 896 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شهرداری باید هر ماه مبلغی حدود 33 میلیارد ریال فقط به پرداخت حقوق این نیروها اختصاص دهد که چیزی حدود 44 درصد درآمد را در بر می‌گیرد.