اخراج آمریکا از منطقه جزو دکترین اصلی امنیت خاورمیانه محسوب می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه اقدام هواپیماهای آمریکایی در مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایران یک راهزنی هوایی است اظهار داشت: این موضوع از لحاظ حقوق بین الملل کاملا محکوم است و باید از سوی وزارت امور خارجه مورد بررسی جدی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, ، ,

وی با بیان اینکه این حرکت مظهر توطئه جدید امریکا و اسرائیل در منطقه است افزود: قطعا گستاخی های آمریکایی ها از طرف جبهه مقاومت پاسخ داده می شود.

,

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم به کشورهای مزدور منطقه که پایگاه های خود را در اختیار آمریکایی ها قرار داده اند اشاره نمود و بیان داشت: این کشورها باید پاسخگوی جنگ افروزی ها و جنایت های آمریکایی ها باشند و لازم است تا سفرای آنان نیز به وزارت خارجه احضار شوند و مورد بازخواست قرار گیرند.

,

وی با تاکید بر اینکه اخراج امریکا از منطقه جزو دکترین اصلی امنیت منطقه است افزود: این موضوع باید به صورت جدی و به عنوان مطالبه اصلی مورد بررسی قرار بگیرد و آمریکایی ها باید از منطقه خاورمیانه خارج شوند.

,

انتهای پیام/ 

]
پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخراج آمریکا از منطقه یک مطالبه اساسی است که دکترین اصلی امنیت منطقه را شامل می شود.