توزیع 11 هزار بسته معیشتی در فاز اول کمک مومنانه در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در فاز نخست رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه در زنجان از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان،11 هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه این بسته‌ها منهای کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم و خیرین است، افزود: با افزایش کمک‌ها میزان توزیع نیز افزایش می‌یابد.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در این مرحله رزمایش کمک مومنانه سه فاز در نظر گرفته شده است که فاز اول آن از عید قربان تا غدیر اجرایی می‌شود.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در مرحله نخست این رزمایش 30 هزار خانواده نیازمند شناسایی شده بود که این خانواده‌ها پایش و قرار است نیازمندان واقعی در این فاز مورد توجه قرار گرفته و بسته‌های معیشتی در بین این اقشار توزیع شود.
,
 
,
بابایی از آغاز رزمایش کمک مومنانه از فردا در شهرستان ایجرود خبرداد و گفت: این رزمایش در همه شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.
,
 
,
وی گفت: فاز دوم این رزمایش در دهه اول ماه محرم و فاز سوم دهه آخر ماه صفر در استان زنجان با مشارکت خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
عباس بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 11 هزار بسته معیشتی در فاز اول کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر در زنجان توزیع می‌شود.