قرارگاه خاتم الانبیاء 15 پروژه مهم معدنی را در دستور کار خود داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار سعید محمد امروز در مراسم افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران با اشاره به پروژه‌های قرارگاه خاتم اظهار کرد: این قرارگاه پروژه‌های زیادی را در دست اجرا دارد و همه پروژه‌ها شتاب خوبی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ظرفیت فرآوری کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه در زنجیره تولید و فرآوری معدنی مشکل داریم و خط زنجیره فرآوری ناقص است و نیاز به هماهنگی‌های زیادی در این بخش داریم.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به افزایش میزان اکتشافات زیرزمینی در سطح کشور گفت: میزان اکتشفات زیرزمینی از یک میلیون و 900 تن به 2 میلیون و 600 تن افزایش یافته است عنوان کرد: امیدواریم با تداوم این میزان ظرفیت شاهد افزایش میزان اکتشفات معدنی در کشور باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه 95 درصد از مواد معدنی استخراج شده استحصال می‌شود ابراز کرد: باید در استحصال مواد معدنی باطله‌ها به حداقل برسد تا مواد معدنی به باطله تبدیل نشود.

,

محمد با اشاره به تاثیرات و اشتغالزایی فعالیت‌ ایمیدرو و قرارگاه در استان زنجان گفت: در این دو بخش شاهد ایجاد اشتغال برای 500 نفر به صورت مستقیم و همچنین یک هزار نفر به صورت غیر متستقیم هستیم.

,

وی با تاکید براینکه مطرح شدن ایران به عنوان کشور معدنی جهان درست نیست افزود: در دنیا اکتشافات معدنی تا 900 متر انجام می‌شود.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید براینکه ایران نهایت اکتشفات معدنی تا عمق 100 تا 200 متر انجام می‌شود عنوان کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها حوزه معدنی می‌توانیم جزو چند کشور برتر در جهان باشیم.

,

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم در حوزه‌ معدنی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء با آغاز فعالیت هلدینگ معدن ۱۵ پروژه مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

,

محمد همچنین به استفاده از تجهیزات به روز در استخراج مواد معدنی توسط قرار نیز اشاره و عنوان کرد: قرارگاه خاتم دستگاه‌های حفاری تا ۳ هزار متری را وارد کرده و بخش معدنی نیز مجهز به تجهیزات هوابرد است.

,

انتهای پیام/

]
محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حوزه‌های معدنی گفت: این قرارگاه 15 پروژه مهم معدنی را در دستور کار خود داد.