یزد میزبان مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه دور دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله و با هدف محرومیت زدایی برگزار می شود، اظهار داشت: سعی داریم تا در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بیش از 40 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان استان یزد توزیع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اجرای مرحله اول از دور دوم رزمایش کمک مومنانه در استان یزد، گفت: اولین مرحله در روز چهارشنبه 15 مردادماه با هدف محرومیت زدایی در استان یزد به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.

,

وی از توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مرحله اول از دور دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و اظهار داشت: پویش هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی و توزیع گوشت گرم بین محرومین را در این مرحله از رزمایش نیز خواهیم داشت.

,

زارع کمالی با بیان اینکه در این دوره از رزمایش کمک مومنانه به صورت نمادین 18 سری جهیزیه به 18 زوج نیازمند اهدا خواهد شد، اضافه کرد: اجرای این برنامه در راستای کمیته محرومیت‌زدایی کنگره 4 هزار شهید استان یزد برگزار خواهد شد.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به دیگر برنامه های مرحله اول از دور دوم رزمایش کمک مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: توزیع هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان یزد از دیگر برنامه های این رزمایش است.

,

وی ماه محرم را زمان برگزاری دومین دوره از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اعلام کرد و گفت: سومین دوره از مرحله دوم کمک رزمایش مؤمنانه در دهه آخر صفر که از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) است، برگزار خواهد شد.

,

زارع کمالی در پایان با اشاره به حضور اثرگذاری مثبت مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در سطح استان، اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان یزد، 35هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.