ناحیه‌ی صنعتی- تخصصّی بادام تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ حمیدرضا فلاح مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود : بر اساسِ پیش‌بینی کارشناسان امر ، ارزآوریِ حاصل از اجرای این طرح ، بالغ بر ۵۰ میلیون دلار در سال خواهد بود.

وی اظهار داشت: فاز نخست ناحیه‌ی صنعتی تخصّصی بادام با مساحت ۵۰ هکتار و در اراضی موسوم به لاغدنبه در نزدیکی شهر سامان (قطب تولید بادام در استان چهارمحال و بختیاری) اجرا می‌شود که در مجموع پس از بهره‌برداری کامل (بر مبنای ۲۳ نفر اشتغال برای هر هکتار زمینِ صنعتی) ۸۰۵ نفر مشغول به کار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای احداثِ ناحیه‌ی صنعتی-تخصّصی بادام در جوار یکی از مراکز اصلی تولید این محصول در کشور ، گفت : صادرات کامل بادام و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی این محصول و حتّی سایر محصولات کشاورزی از مزایای این ناحیه‌ی صنعتی- تخصصی است که می‌تواند به رویکرد مؤثّری در راستای ارتقای کمیّت و کیفیتِ  این محصول بیانجامد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با تداوم همکاری دستگاه‌های دولتیِ ذیربط ؛ ان‌شاء‌الله تا پایان سال جاری ناحیه‌ی صنعتی تخصصی بسته‌بندی بادام به بهره‌برداری می‌رسد .