بازارچه دائمی صنایع دستی روستای چاه بنارد بستک احداث شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ ماشاء الله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی شهرستان بستک در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع بازارچه دائمی صنایع دستی روستای چاه بنارد شهرستان بستک بخش مرکزی احداث خواهد شد که برای ۴۵ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی شهرستان بستک افزود: این بازارچه باهمکاری بخشداری مرکزی و شواری اسلامی ودهیاری روستای چاه بنارد با نما ی سنتی احداث میشود که تاکنون ۱۰ مرکز تخصصی صنایع دستی راه اندازی شده است که بنا داریم تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

,

خنجی ادامه داد: در سطح شهرستان بستک در چند سال اخیر با حمایت هایی که در حوزه صنایع دستی اتفاق افتاد شاخص هایی مانند تعدا د هنرمندان، میزان تولیدات و شرکت در نمایشگاهها وصادرات صنایع دستی وپرداخت تسهیلات انجام شده است و بیش از ۵ هزار نفر هنرمند صنایع دستی ساماندهی شده اند.

,

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های هنرمندان صنایع دستی نبود بازارجه دائمی صنایع دستی بود که برای حل این مسئله اقدام به راه اندازی بازارچه های موقت و دائمی صنایع دستی در سطح شهرستان اقدام کردیم، بازارچه دیگری نیز در روستای دیار گردشگری کهتویه بخش جناح با همکاری دهیاری وشواری اسلامی در دست پیگیری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بستک گفت: یکی از دغدغه های هنرمندان صنایع دستی؛ نبود بازارچه دائمی صنایع دستی بود که در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع بازارچه دائمی صنایع دستی روستای چاه بنارد شهرستان بستک بخش مرکزی احداث و برای ۴۵ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.