ضرورت راه اندازی موج دوم «کمک مومنانه» در دهه ولایت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: دهه ولایت و امامت و عید غدیر یکی از مواردی که بسیار تاکید شده و بیشتر ثواب حسنه را برای آن نوشته اند اطعام و کمک به مستمندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ثواب حسنه اطعام در این ایام معادل همه عبادت های انسان های انصار در جاهای مختلف است، خاطرنشان کرد: همه ما باید به عشق علی یک بخش اندکی از اموال خود را در راه امیرالمومنین (ع) هزینه کنیم و این همان کمک مومنانه مدنظر مقام معظم رهبری است که توصیه داشتند موج دومی در این خصوص راه بیفتد.

,

نماینده مردم کاشمر با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده و کسب و کارها و مشاغل مردم تقریباً نیمه تعطیل و تعطیل شده و وضعیت معیشتی مردم هم اسفناک است، تصریح کرد: باید بتوانیم همه ما فقط به عشق امیرالمومنین (ع) در ایام غدیر هر کدام حداقل 5 پرس یا 10 پرس غذا برای مردم و نیازمندان کمتر برخوردار اهدا کنیم تا هم به ثواب حسنه ایام غدیر برسیم و هم لبیکی به ندای نایب امام زمان (عج) داده باشیم.

,

انتهای پیام/

]
نیک بین گفت: همه ما باید به عشق علی(ع) یک بخش اندکی از اموال خود را در راه خدا هزینه کنیم و این همان کمک مومنانه مدنظر مقام معظم رهبری است که توصیه داشتند موج دومی در این خصوص راه بیفتد.