اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه ولایت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کبری صفایی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از برگزاری برنامه‌های دهه ولایت خبر داد و اظهار کرد: عید غدیر امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد و تلاش ما این است که فرهنگ غدیر را بشناسیم و به فررندان و نسل آینده انتقال دهیم چرا که همه مدافع ولایت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی نقش مادران و خواهران را در بزرگداشت این عید خجسته کلیدی خواند و افزود: همه باید با همت و تلاش وارد عرصه شوند و فعالیت کنند.

,

صفایی حوزه علمیه خواهران را به عنوان منبع و مرجع برای تولید محتوا در فضای مجازی معرفی کرد و گفت: حوزه می‌تواند با همکاری تبلیغات اسلامی نسبت به تولید محتوا اقدام و در ۸۰ گروه فضای مجازی نشر دهد.

,

وی از تدوین ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی توسط حوزه علمیه خواهران در اسدآباد در دهه ولایت خبر داد و گفت: این برنامه ها شامل برگزاری ختم قران و صلوات، برگزاری مسابقه متن ادبی خاطره، پخت کیک و شیرینی، نقاشی ویژه کودکان، عکس از جشن های خانوادگی با شعار «من ولاییم» و «من ماسک میزنم»، عیادت ودلجویی از بیماران و کادر درمان بیمارستان و مسابقه کتابخوانی است.

,

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اسدآباد همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی در این دهه خبر داد و افزود: این مسابقه از منظومه مقام معظم رهبری است که در کانال مدرسه بارگذاری خواهد و با طرح سوال از آن مسابقه برگزار می‌شود که به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
کبری صفایی از اجرای ۲۰ برنامه فرهنگی در دهه ولایت امسال در اسد آباد خبر داد و گفت: مسابقه عکس از جشن های خانوادگی با شعار «من ولاییم» و مسابقه کنابخوانی از جمله این برنامه ها است.