افزایش شمار مسافران مترو در پی لغو طرح ترافیک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرنوش نوبخت در خصوص آمار مسافرین شبکه مترو در پی لغو اجرای طرح ترافیک گفت: از روز گذشته (شنبه، ۱۱ مردادماه) اجرای طرح ترافیک بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا لغو شد و انتظار می‌رفت که تعداد مسافرین شبکه حمل و نقل مترو نیز کاهش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اعلام آمار مسافرین روز گذشته (شنبه) مترو گفت: نکته قابل توجه این است که با وجود اینکه اجرای طرح ترافیک از روز گذشته لغو شده اما روز گذشته تعداد مسافرین مترو از سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل که طرح ترافیک اجرا می‌شد، بیشتر بوده است و به عبارتی دیگر در روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته مسافران مترو کمتر از تعداد مسافران روز گذشته بودند.
,
 
,
نوبخت با بیان اینکه آمار مسافران مترو دیروز و امروز (شنبه و یکشنبه) نسبت به روزهای دیگر که طرح ترافیک اجرا می‌شد تغییر چشمگیری نکرده و هنوز سقف مسافران مترو همان ۸۲۰ هزار نفر است، گفت: شبکه مترو از اینکه تعداد مسافران کمتر شود استقبال می‌کند چرا که می‌توانیم فاصله‌گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه مترو همچنان با قدرت و حداکثر ظرفیت به ارائه خدمات مشغول است، گفت: سرفاصله حرکت قطارها همان سه و نیم دقیقه است و برخی شایعات مبنی بر اینکه تعداد قطارها را کم کردیم، صحت ندارد.
,
 
,
منبع: ایسنا
,
انتهای پیام
]
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو اعلام کرد که با وجود عدم اجرای طرح ترافیک در پایتخت، تعداد مسافران مترو کاهش نیافته است.