یاری گری مردم مهمترین دلیل موفقیت طرح مواسات است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جلالیان از فعالین فرهنگی طرح مواسات در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: رزمایشی که مقام معظم رهبری پی ریز آن بودند ، یکی از نکاتی است که دائم قرآن و روایات به ما متذکر می شوند و این مسئله را در آیه ای چون " ان فی اموالکم حق ، للسائل و المحروم " می بینیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام جلالیان از فعالین فرهنگی طرح مواسات در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک,  گفت: رزمایشی که مقام معظم رهبری پی ریز آن بودند ، یکی از نکاتی است که دائم قرآن و روایات به ما متذکر می شوند و این مسئله را در آیه ای چون " ان فی اموالکم حق ، للسائل و المحروم " می بینیم .,


وی با تاکید بر اینکه مردم دلیل اصلی موفقیت طرح مواسات بودند ، افزود : اهدای بیش از ۵۰۰ بسته غذایی ، یخچال ، کولر ، کمک هزینه خرید جهیزیه ، تعمیر رایگان وسایل منازل محرومین ، اهدای خشکبار و غذای گرم ، قطره ای  از دریای کمکهای مردمی بود که در مرحله اول طرح مواسات در بین نیازمندان توزیع شد. 

,
,

مسئول مجمع جهادی و فرهنگی شهرستان ادامه داد : یکی از اهداف این مجموعه تاسیس صندوق قرض الحسنه، راه اندازی مشاغل زودبازده برای جوانان شهرستان است .
جلالیان هم افزایی، هم گرایی و یکی شدن مجموعه های خیریه را در رزمایش مواسات و در نتیجه پوشش دادن تمام نیازمندان را ، از برکات تبعیت فرمایش مقام معظم رهبری خواند.

,
,

انتهای پیام/ غلامی

]
حجت الاسلام جلالیان با بیان اینکه همکاری مردم مهمترین دلیل موفقیت طرح کمک مومنانه است، گفت:هم افزایی، هم گرایی و یکی شدن مجموعه های خیریه در رزمایش مواسات باعث پوشش دادن تمام نیازمندان شد.