کارگردان جوان فارسانی به کمپین به‌وقت روشنایی پیوست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا اسدی کارگردان جوان فارسانی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن حمایت از پویش به‌وقت روشنایی گفت: پویش به‌وقت روشنایی اقدامی اثرگذار و ارزشمند در صرفه‌جویی مصرف برق در فصل گرم تابستان است.
 
وی افزود: این روزها شیوع ویروس کرونا و گرمای طاقت‌فرسا دست‌به‌دست هم داده تا مردم کمتر از خانه خارج شوند که به طبع استفاده از کولر و دیگر وسایل سرمایشی به‌مراتب نیز مصرف برق را به همراه دارد.
 
اسدی بیان داشت: بعضاً در مصرف این انرژی پراهمیت، دقت نظر کافی صورت نمی‌گیرد و با فشردن یک کلید، ساعت‌ها  برق، بی‌هدف و بدون استفاده هدر می‌رود.
 
 وی افزود: این بی‌توجهی در شرایطی  اتفاق می‌افتد که بعضی از هم‌وطنان در گرمای پنجاه درجه روزگار را سپری می‌کنند، حال بگذریم از هزینه بسیار بالایی که برای تولید برق در نیروگاه  و رساندن آن به دست ما می‌شود و  به‌راحتی  در بی‌تفاوتی ما می‌سوزد.
 
اسدی با اشاره به راه‌اندازی کمپین به‌وقت روشنایی اظهار داشت: وقتی مردم با این پویش متوجه شوند که مبلغ انرژی صرفه‌جویی شده حتی در مدت‌زمان یک ربع می‌تواند چه تعداد لبخند بر لبان کودکان مناطق محروم  آورد، قطعاً با رعایت تمام راهکار‌های ممکن برای کاهش مصرف برق در ایام  تابستان سعی می‌کنند تا در این امر خیر سهیم باشند.
 
وی عنوان داشت: برای جلب اعتماد بیشتر و همراهی چندین برابری از این طرح بایستی نتایج، مقدار مبلغ و آمار مصرف برق در استان و همچنین آمار‌های کاهشی و افزایشی مصرف برق در طول این پویش به اطلاع مردم رسانده شود.
 
اسدی  در پایان از مردم هم دعوت کرد با پیوستن به کمپین به‌وقت روشنایی  باصرفه جویی در مصرف برق، در هزینه صرفه‌جویی برای آبادانی مناطق محروم کشور به مسئولان کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
کارگردان جوان فارسانی از مردم دعوت کرد با پیوستن به کمپین به‌وقت روشنایی باصرفه جویی در مصرف برق، در هزینه صرفه‌جویی برای آبادانی مناطق محروم کشور به مسئولان کمک کنند.