برنامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک، برنامه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را که با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد، منتشر کرد. بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، از روز سه‌شنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۰) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شود و روز یکشنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع شود، روز ۲۵ آگوست و در پارادوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان است که در ورزشگاه Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

, Shizuoka prefecture,

در روز نخست علاوه بر پارادوچرخه‌سواری، در رشته‌های پاراشنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، پاراتنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می‌شود و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

,

همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به وقت توکیو برگزار می‌شود، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، پاراتیراندازی، پارادوومیدانی و پارابدمینتون انجام خواهد شد.

,

مسابقات پاراوزنه‌برداری طی ۵ روز و در روزهای ۲۶ تا ۳۰ آگوست برگزار می‌شود. مسابقه وزن ۱۰۷+ کیلوگرم نیز بعدازظهر روز ۳۰ آگوست است. طی ۲ دوره اخیر همواره یکی از طلاهای کاروان ایران در این روز و به نام سیامند رحمان ثبت می‌شد و حالا بازی‌های پارالمپیک بدون حضور ملی‌پوش فقید کشورمان و قوی‌ترین پاراوزنه‌بردار دنیا برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام

]
وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را منتشر کرد.