برنامه‌های عید غدیر در استان زنجان تشریح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا، مراسمات و برنامه‌های تجمعی برای بزرگداشت عید غدیر لغو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه عید غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان دارای اهمیت ویژه‌ای است، افزود: برای بزرگداشت این عید اکبر، برنامه‌های تبیلغی، ترویجی و فضا سازی شهری پررنگتر از سال‌های گذشته در نظر گرفته شده است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: تولید و انتشار محتوا در خصوص واقعه غدیر در فضای مجازی و رسانه در قالب پیچ‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها در دستور کار بوده و صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای ترویج معارف غدیر در این ایام پخش می‌کند.
,
 
,
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان از پخش برنامه ویژه کودکان در خصوص امامت و غدیر از صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد و گفت: پویش پرچم نیز از طریق مساجد، هیئات، حسینیه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با نصب پرچم بر سردرب منازل، کوچه‌ها و محله‌ها برگزار می‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام یوسفی ادامه داد: کاروان موتوری شادی غدیر نیز به همت مجموعه‌های مردمی و هیئات مذهبی در یک ساعت مشخص حرکت و پیام غدیر را مخابره می‌کنند.
,
 
,
وی از تعطیلی ایستگاه‌های صلواتی خبرداد و گفت: طرح اطعام در قالب جیره خشک و 20 هزار پرس غذای طبخ شده بهداشتی در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.  
,
 
,
این مسئول بیان داشت: امسال اجتماع عظیم غدیریون برگزار نمی‌شود اما برنامه زنده‌ای به همت حسینیه اعظم زنجان، هیئت فاطمیون، مکتب الزهرا، هیئت داعیان کمیل و رزمندگان اسلام به صورت زنده از صدا و سیمای زنجان بدون حضور مردم در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از ساعت 21 شب از شبکه اشراق پخش می‌شود.
,
 
,
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان از اجرای برنامه نورافشانی همزمان با شب عید غدیر از ساعت 9 شب خبرداد و گفت: از بلندگوهای مساجد نیز نماهنگ صوتی پخش می‌شود.
,
 
,
وی گفت: همچنین مساجد و سازمان‌های مردم نهاد مسابقات مختلف و برنامه‌های غیر حضوری در لایو ایسنتاگرام برگزار می‌کنند.
,
 
,
این مسئول افزود: بازنمایی واقعه غدیر به دلیل تجمعی بودن لغو شده است و کار رسانه‌ای و فضای مجازی و حضور غیر مستقیم و فضا سازی شهری برای برنامه‌های غدیر در نظر گرفته شده است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان گفت: برنامه‌های مختلف تبیلغی، ترویجی و فضا سازی شهری به مناسبت عید غدیر در زنجان برگزار می‌شود.