اهدای بیش از ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان در پویش همکلاسی مهربان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پویش همکلاسی مهربان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در آستانه بازگشایی مدارس در سطح شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سرهنگ نصرالله سوادی، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به طرح بزرگ همکلاسی مهربان در سطح حوزه های دانش آموزی اظهارکرد: پویش همکلاسی مهربان با هدف تقویت روحیه نوع دوستی و ایثار و انفاق و دستگیری از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی خواهر و برادر شهرستان آغاز به کار کرده است.

,

, ,

وی با اعلام زمان و مکان برگزاری این پویش افزود:این پویش ازنیمه تیر ماه سال جاری آغاز و تا انتهای شهریور ماه در سطح تمامی حوزه های خواهر و برادر بسیج دانش آموزی ادامه خواهد داشت.

,

, ,

سوادی با تشریح اهداف این پویش سراسری اضافه کرد: این پویش به همت دانش آموزان بسیجی و خیرین شهرستان کبودراهنگ با تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان همانند خرید کیف، کفش، لباس مدرسه و لوازم التحریر دیگر که جز تولیدات ملی هستند راه اندازی شده و در حال اجرا است.

,

, ,

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به مراحل برگزاری این پویش بیان کرد: مرحله اول این پویش با اهدای بیش از ۲۵۰ بسته لوازم التحریر با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان برگزار شد.

,

, ,

وی با دعوت از عموم خیرین و دانش آموزان برای شرکت در این پویش خاطر نشان کرد: دانش آموزان و خیرین می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز بسیج دانش آموزی تحویل داده و در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
بیش از ۲۵۰ بسته لوازم التحریر و البسه دانش آموزی در راستای پویش همکلاسی مهربان به مناسبت دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان کبودراهنگ به دانش آموزان کم برخوردار و خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا شد.