فعالیت کمیته همگانی فدراسیون تنیس آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ با احکام داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، شهرام دبیری رئیس هیات تنیس آذربایجان شرقی به عنوان رئیس  و پیمان والی نیا به عنوان دبیر کمیته تنیس همگانی منصوب شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنین در احکام جداگانه ای " پیمان والی نیا" از تهران به عنوان دبیر کیمته ، "بهاره ذبیح الهی" از استان سمنان، " حسن اعرابی مقدم" از سیستان و بلوچستان ، " فرخ افتخاری " از استان کهکیلویه و بویر احمد" ، " سام کاظمی " رئیس انجمن تنیس دانش جویان"  و "امیر حسن ملکی" از استان قزوین" به عنوان اعضاء کمیته منصوب شدند.
,
 
,
داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در مراسم معارفه که بدلیل شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین با حضور فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون،والی نیا دبیر و بهاره ذبیح اللهی عضو کمیته همگانی در فدراسیون و بقیه اعضا بصورت ارتباط آنلاین برگزار شد، اهمیت ترویج و گسترش تنیس در بین اقشار مختلف جامعه را مورد توجه قرار داد و به استفاده از ظرفیت های ویژه شهرداری، آموزش و پرورش ، دانشگاه، نیروهای مسلح و  سازمان های مردم نهاد ها تاکید کرد .
,
رییس فدراسیون تنیس برگزاری فستیوال ها برای رده های سنی ١٠ تا ١٨ سال را از جمله انتظارات خود از کمیته همگانی عنوان کرد و اظهار داشت : توسعه تنیس در سراسر کشور بویژه نقاطی که بر اساس طرح آمایش شناسایی شده است ، اهمیت دارد به همین دلیل با برنامه ریزی هدفمند امکان تحقق اهداف متعالی تنیس وجود دارد .
,
 
,
داود عزیزی اهمیت برخورداری از روز ملی تنیس را برای توسعه این رشته در نقاط مختلف مهم بر شمرد و از اعضای این کمیته خواست برای این مهم نظرات خود را جمع بندی کرده تا با موافقت وزیر ورزش و جوانان ، پیشنهادی روزی به نام تنیس به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود .
,
 
,
رئیس فدراسیون تنیس اهمیت پوشش بیشتر رسانه ملی از رویدادهای تنیس را برای ترویج این رشته جذاب از دیگر برنامه های پیش رو دانست و تصریح کرد که هماهنگی لازم را برای سهم بیشتر تنیس در صدا و سیما انجام خواهیم داد و به دنبال این هستیم که با هماهنگی صدا و سیما برنامه تنیس ایرانی را راه اندازی کنیم.
,
 
,
فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون نیز اهمیت فعالیت کمیته همگانی تنیس را برای پیشرفت این رشته بسیار مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: همانطور که ابعاد قهرمانی تنیس برای فدراسیون از اهمیت خاصی برخوردار است، فعالیت تنیس در ابعاد همگانی نیز برای فدراسیون در راستای اهداف توسعه ای این رشته اهمیت دارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
فعالیت رسمی کمیته همگانی فدراسیون تنیس با برگزاری مراسم معارفه این کمیته به صورت آنلاین به ریاست شهرام دبیری آغاز شد .