بازدید استاندار همدان از جزیره شادی نوشداروی پس از مرگ سهراب است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چندی پیش رئیس شورای شهر بهار از حکم بطلان قرارداد جزیره شادی از سوی دادگاه خبر داده و گفته بود: طبق رای دادگاه قرارداد اولیه شهرداری بهار با طرف قرارداد از ابتدا باطل بوده و باید قرارداد دیگری نوشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در خبرها مطلع شدیم که استاندار به طور سرزده از پروژه های شهرستان بازدید کرده و بدون اطلاع اعضای شورا و شهرداری بهار سری هم به مجموعه جزیره شادی زده است.

,

شاهرخی در حاشیه این دیدار به یکی از خبرنگاران شهرستان گفته که: جزیره شادی یکی از پروژه‌های ارزشمند استان همدان است که هفته آینده جلسه بررسی مشکلات جزیره شادی را برگزار خواهیم کرد.

,

رئیس شورای شهر بهار نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داده و این بازدید سرزده از جزیره شادی را نوشداری پس از مرگ سهراب دانسته است و با انتشار یادداشتی تحت عنوان سخنی با استاندار محترم در فضای مجازی شهرستان ابراز داشته است: درخبرها مطلع شدیم که استاندار محترم بعد از یک مدت طولانی از برخی پروژه های شهرستان بهار از جمله جزیره شادی بازدید به عمل آورده و قول مساعد در خصوص رفع مشکل این مجموعه را داده است.

,

حسین فیض الهی در ادامه آورده است: این باعث خرسندی است ولی ای کاش این احساس تکلیف از سال ها پیش اتفاق می افتاد چرا که مدت ۳ سال است شورای شهر بهار به دنبال دیدار با استاندار و رفع برخی از مشکلات شهر منجمله جزیره شادی هستند که متاسفانه این دیدار میسر نشد.

,

فیض الهی با گلایه از عدم امکان دیدار با استاندار از سوی اعضای شورای شهر گفته است: استاندار محترم به خاطر مشغله زیاد در طول این مدت حاضر نشد فرصتی را در اختیار ما بگذارد تا برخی از مشکلات مردم و شهر را با ایشان در میان بگذاریم این در حالی است که مراجع قضایی حکم به بطلان قرارداد این مجموعه را صادر کردند.

,

به گزارش عصرهمدان؛ یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم شهر بهار پروژه جزیره شادی در ورودی شهر بهار است که از سال ۹۰ کلنگ زنی شد و پس از یکی دو سال از شروع کار به دلیل مشکلات حقوقی کار متوقف شد و هم اکنون پس از ۹ سال همچنان راکد مانده و مردم چشم انتظار شروع به کار آن هستند.

,

چندی پیش رئیس شورای شهر بهار از حکم دادگاه بر بطلان قرارداد جزیره شادی خبر داد.

,

حسین فیض الهی در این باره به خبرنگار ما گفته بود: همزمان با شروع به کار شورای پنجم با شکایت رضا اسدی سرمایه گذار پروژه جزیره شادی مواجه شدیم که به دلیل وقفه ایجاد شده در کار و تاخیر در شروع کار مجدد ساخت و ساز جزیره شادی تقاضای خسارت ۲۲ میلیاردی از شهرداری کرده بود.

,

وی ادامه داد: شهرداری نیز چاره‌ای جز شکایت متقابل از سرمایه گذار نداشت به همین دلیل مجبور به شکایت در مورد اصل قرارداد شدیم.

,

رئیس شورای شهر بهار گفت: پس از مدت ها، دادگاه در نهایت رای بر بطلان قرارداد اولیه داد و همچنین رای تجدیدنظر دادگاه نیز بر همان حکم بطلان قرارداد باقی ماند.

,

انتهای پیام/

]
در اخبار واصله از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار مطلع شدیم که استاندار همدان در بازدید سرزده ای از شهرستان بهار از برخی پروژه های شهرستان بازدید کرده و یکی از این پروژه ها حزیره شادی است که سالهای متمادی به علت برخی مسائل حقوقی مسکوت مانده است.