کشتارگاه دام خلیل آباد به هیچ وجه شرایط کشتار ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در سالن شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: خلیل آباد در مرحله اول شیوع کرونا جزو شهرستان های پیشرو استان در کمک ها، حرکت ها و پویش های مردمی در کنار نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بسیج، دهیار، شورا، بازاری، اصناف، کشاورزی، دامدار و روحانی در کنار هم ایستادند و یک کار بزرگ انجام دادند و هر کدام نیز یک کاری را انجام می دادند، خاطرنشان کرد: این همبستگی باید در محرم باشد و به عنوان یک شهرستان پیشرو یک اقدام نو انجام دهد تا سلامت مردم حفظ شود.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید استفاده شود تا مردم ترغیب بیشتری به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند، تصریح کرد: در بخش نظارتی باید ورود بیشتری داشته باشیم و گشت های مشترک افزایش پیدا کند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر پیام‌های بهداشتی و وضعیت شهرستان به روز برای مردم تبیین شود مطمئناً تفسیرهای متفاوت از برگزاری برخی از مراسمات و بازارها انجام نمی شود، اذعان کرد: هیچ گونه مشکلی در تولید و تامین ماسک در سطح شهرستان وجود ندارد و بیش از 7 کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان فعال است.

,

قاسم پور همچنین در ادامه عنوان کرد: کمیته‌های روستایی متشکل از بسیج، دهیار، روحانی، بهورز و شورای اسلامی در همه روستاها باید تشکیل شود.

,

وی با اشاره به مشکلات کشتارگاه شهر خلیل آباد، تشریح کرد: مصوبات نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان لازم اجرا است و حتی خود نشست ضمانت اجرای جلسه است و معنا ندارد که مصوبات اجرایی نشود.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه کشتارگاه دام خلیل آباد به هیچ وجه شرایط کشتار ندارد و شرایط مطلوبی ندارد، تاکید کرد: شبکه دامپزشکی تکلیف دارد که وضعیت کشتارگاه دام خلیل آباد را حل کند و اگر مشکلی وجود دارد به مقام قضایی ارجاع داده شود.

,

وی با تاکید بر اینکه شهرداری، شورای اسلامی، اتاق اصناف و شبکه دامپزشکی باید نشستی در جهت حل مشکل کشتارگاه برگزار کنند، بیان کرد: دادستان شهرستان هم در این بحث کمک خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
قاسم پور با بیان اینکه با بیان اینکه کشتارگاه دام خلیل آباد به هیچ وجه شرایط کشتار ندارد و شرایط مطلوبی ندارد، گفت: شهرداری، شورای اسلامی، اتاق اصناف و شبکه دامپزشکی باید نشستی در جهت حل مشکل کشتارگاه برگزار کنند.