متخصصان داخلی بازوی بارگیری نفت را در جزیره خارگ تعمیر کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت در جزیره خارگ، با صرف حدود ۳۲۰۰ نفر ساعت کار و صرفه جویی ۵ میلیارد ریالی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این باره گفت: تعمیرات اساسی بازوی بارگیری شماره ۲ پهلوگاه ۵ اسکله شرقی پایانه نفتی خارگ به عنوان یک تجهیز مهم و حیاتی در امر صادرات نفت به دست متخصصان اداره تعمیرات مکانیک با موفقیت به پایان رسید.

,

عباس اسدروز ادامه داد: پس از پیاده سازی بازوی بارگیری با انتقال به کارگاه تعمیراتی پایانه نفتی خارگ اقدام لازم برای جداسازی قطعات معیوب صورت گرفت که پس از بررسی و شناسایی همه قطعات معیوب و جایگزینی تجهیزات جدید، مونتاژ آن نهایی شد.

,

 

,

او افزود: اقدام‌های صورت گرفته شامل جداسازی و دِمونتاژ کامل قطعات و اجزاء، شستشو و تمیزکاری، بازرسی و بررسی قطعات و اجزاء، تعویض قطعات معیوب و مستهلک شده، مونتاژ و سرهم بندی قطعات، انجام آزمایش ایستایی پس از مونتاژ کامل به منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد اجزاء تحت فشار و بروز نکردن نشتی در آن‌ها بوده است.

,

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: یکی از اقدام‌های صورت گرفته در این طرح در سال جهش تولید، استفاده از توان شرکت‌های داخلی در ساخت قطعات مهم و حیاتی در ساختار بازوی بارگیری  بوده است.

,

جزیره خارگ در ۵۷ کیلومتری شمال غربی بوشهر قرار دارد و بیش از ۹۰ درصد نفت کشور از این جزیره صادر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
متخصصان داخلی بازوی بارگیری نفت را در جزیره خارگ بزرگترین پایانه نفتی کشور با موفقیت تعمیر کردند.