رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک فرهنگ ماندگار نهادینه شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا یک بحران جهانی شده است سبک های زندگی را مختل کرده و به تبع کل جامعه به خصوص جامعه ورزش تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: از آنجا که ما هیچ گونه برنامه برای این بحران نداشته‌ایم و اقشار جامعه دچار آسیب شده اند، در این راستا با درایت و باهوشی مقام معظم رهبری و راه‌اندازی پویش کمک مومنانه برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا، در این زمینه تمام جامعه به این سمت سوق داده و به همدیگر کمک کردند که به نوعی خوشایندترین قسمت بحران کرونا و ماندگارترین آن همین بحث کمک مومنانه است.

,

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری به درستی و به موقع تمام مردم جامعه را راهنمایی کردند تا به همنوعان خود در این دوران کمک کنند و بتوان آسیب‌هایی که به عمق بدنه مردم وارد شده جبران شود.

,

وی تصریح کرد: انشاالله که با ادامه دادن پویش کمک مومنانه یک فرهنگ در جامعه اسلامی که ویژگی انفاق و بخشش یکی از خصوصیات اصلی و بارز آن است، رونق داده شود و این کار ادامه پیدا کند و در ایام محرم هم تمام نذورات به عنوان کمک مومنانه به خانواده های آسیب دیده و محروم تزریق شود.

,

سپهوند خاطرنشان کرد: امیدواریم جامعه ورزش که توانمند و با نشاط هستند اقلام بهداشتی را بین جامعه آسیب‌پذیر و حاشیه‌ای شهرها و روستاها کمک کنند و آرزو می کنم که هرچه سریع تر دست به دست هم و با کمک مومنانه و با همت بلند بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

,

وی افزود: مطمئنا در کمترین زمان با رعایت پروتکل های بهداشتی، ماسک زدن، فاصله‌گذاری اجتماعی که شعار بهداشت جهانی است هر چه سریعتر این بحران را پشت سر میگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
سپهوند، رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک فرهنگ ماندگار نهادینه شود گفت: مقام معظم رهبری به درستی و به موقع تمام مردم جامعه را راهنمایی کردند تا به همنوعان خود در این دوران کمک کنند.