دراک شیراز نخستین تیم لیگ اهداف پروازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد خانی در گفتگو با پایگاه خبری فدراسیون تیراندازی ایران اظهار داشت: متاسفانه چند سال بود که لیگ اهداف پروازی نداشتیم و فکر می کنم راه اندازی مجدد این مسابقات بسیار تصمیم درستی بود. تمام ورزشکاران و تیم ها با شور و هیجان منتظر شروع مسابقات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر عامل تیم دراک شیراز ادامه داد: تیم ما قطعا در مسابقات با قدرت کامل شرکت خواهد کرد و مذاکرات خود را برای یارگیری هم آغاز کرده ایم. دراک شیراز با ترکیبی از ملی پوشان و یاران بومی در لیگ اهداف پروازی شرکت خواهد کرد.
او در پاسخ به این سوال که انتظار چه رتبه ای برای تیم دراک شیراز در پایان لیگ دارد گفت: قطعا با انگیزه کامل و برای قهرمانی مبارزه خواهیم کرد اما در اهداف پروازی اگر صد در صد هم آماده باشید ممکن است عملکرد حریف بهتر و از نظر روانی آماده تر باشد بنابراین اصلا قابل پیشبینی نیست. اتفاقا همین موضوع اهداف پروازی را جذاب تر و هیجان انگیز میکند.
خانی در پایان گفت: باشگاه دراک با دستگاه ها و تجهیزات کاملا ایرانی آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات کشوری را دارد و هم اکنون پذیرای تیراندازان استان فارس است.
 

,
,
,
,

انتهای پیام

]
صمد خانی مدیر عامل باشگاه تیراندازی دراک شیراز اظهار کرد: مدت هاست برای آغاز مجدد لیگ اهداف پروازی شور و هیجان داریم و یارگیری خود را هم آغاز کرده ایم.