برنامه ریزی ویژه در استان یزد برای حمایت از فرزندآوری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید محمد کاظم مدرسی عضو شورای فرهنگ عمومی استان  یزد  در  مصاحبه با یزد رسا  گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نیاز جامعه به نسل جوان و اهمیت فرزندآوری می بایست هم در این  زمینه  اطلاع رسانی و  روشنگری به عمل آید و هم تمهیدات ویژه ای برای حمایت از خانواده ها اندیشیده  شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آیت الله سید محمد کاظم مدرسی عضو شورای فرهنگ عمومی استان  یزد  در  مصاحبه با , یزد رسا,   گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نیاز جامعه به نسل جوان و اهمیت فرزندآوری می بایست هم در این  زمینه  اطلاع رسانی و  روشنگری به عمل آید و هم تمهیدات ویژه ای برای حمایت از خانواده ها اندیشیده  شود.,  ,

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب در مورد اهمیت فرزندآوری بیان داشت: متاسفانه سرعت کاهش جمعیت در کشور ما قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست به طوری که نرخ زاد و ولد از حدود ۴ در طول سی سال به کمتر  از یک رسیده که  این موضوع تبعات اقتصادی و  اجتماعی فراوانی برای جامعه در پی خواهد داشت.

,

مدرسی گفت: این مساله مهم برای دشمنان ما موجب مسرت و برای جامعه اسلامی و انقلاب ما موجب نگرانی شده است.

,

امام  جمعه بخش مرکزی یزد ابراز داشت: دولت باید در این زمینه برنامه ویژه ای داشته باشد و طرح‌های کلان دولتی در این زمینه تدوین شود اما در هر استان نیز بر اساس امکانات و ظرفیت ها امکان برنامه ریزی وجود دارد. یکی از برنامه هایی که به  همین  منظور در استان  یزد با هماهنگی استاندار محترم انجام خواهد شد حمایت از شاغلین ادارات و سازمان های دولتی و نیمه دولتی است که فرزند سوم  آن ها از عید غدیر سال گذشته تا عید غدیر امسال به دنیا آمده اند.

,

عضو شورای فرهنگ عمومی استان  یزد تاکید کرد: بر این اساس توسط ادارات مربوطه و با حمایت استاندار محترم و همچنین با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی  از این عزیزان تقدیر به عمل آمده و مشکلات  آنان بررسی و مرتفع شود. 

,

گفتنی است افراد واجد  شرایط  تا ۲۵ ذی الحجه (روز خانواده) فرصت دارند تا از طریق مراجعه به کارگزینی های اداره مربوطه و یا ارسال مشخصات به سامانه پیامکی 100000300400 است در  این طرح ثبت  نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
عضو شورای فرهنگ عمومی استان یزد از برنامه ریزی ویژه این شورا با همراهی استاندار یزد برای تدوین مشوق های افزایش جمعیت خبر داد.