ادارات مروست ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، تیمی متشکل از نماینده بخشداری مروست، نماینده حوزه قضایی این بخش، واحد بهداشت محیط مرکز جامع سلامت دکتر علیم و فرماندهی نیروی انتظامی بخش مروست ضمن حضور در محل ادارات و بانک‌ها، وضعیت رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را موردبررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بازرسان کمیته مدیریت و مقابله با کرونا در بخش مروست، از ادارات آموزش‌وپرورش، شهرداری، آب و فاضلاب، اداره برق، جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و بانک سپه که بیشترین مراجعه را در طی روز دارند بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل و روسای ادارات موارد بهداشتی لازم را یادآوری و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کردند.

,

بر اساس مصوبات کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، بررسی پایش وضعیت ادارات در این زمینه به‌منظور حفظ سلامت پرسنل و مراجعان به‌صورت مستمر و سرزده توسط تیمی متشکل از ادارات مربوطه با محوریت بخشداری انجام می‌گیرد.

,

گفتنی با توجه به شیوع موج دوم کرونا به استان یزد شاهد بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در شهرستان خاتم و بخش مروست هستیم، به همین دلیل مسئولان این بخش و شهرستان خاتم در جهت کنترل این بیماری و جلوگیری از شیوع بیش‌ازحد آن، در تلاش هستند تا پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل اجرایی کنند.

,

انتهای پیام/

]
وضعیت رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در ادارات بخش مروست موردبررسی قرار گرفت و این ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدند.