رزمایش "کمک مومنانه" عمل به سیره اهل‌بیت است/ سپاه پیشتاز اجرای کمک به نیازمندان قزوینی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در خصوص کمک‌های مومنانه اظهار کرد: با توجه به تبعات ناشی از کرونا و قرارگرفتن مردم در شرایط تنگنا، براساس آموزه‌های دینی و انسانی بنا شد به کسانی که دچار مشکل شدند، رسیدگی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، مرحله نخست این طرح به درستی انجام گرفت که خوشبختانه مردم و خیرین فعالیت‌های وسیعی در این طرح داشتند.

,

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر استمرار کمک‌های مومنانه بیان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و آموزه‌های دینی و انسانی، خادمان مردم در مجموعه سپاه کمک کردند تا این طرح عملیاتی شود که خوشبختانه اکنون دومین مرحله از این رزمایش مومنانه آغاز و در حال انجام است.

,

معبودی اذعان کرد: طرح کمک مومنانه در قالب تهیه ارزاق، کمک‌های مالی، جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع کمک‌های مردمی بود که خانواده‌های نیازمند را براساس درآمد خانواده، داشتن بیمار و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا دسته‌بندی شدند و سپاه به عنوان رسالت انقلابی در حال خدمات رسانی است.

,

آغاز عزمی جهادی با مرحله دوم رزمایش مومنانه

, آغاز عزمی جهادی با مرحله دوم رزمایش مومنانه,

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در کرونا افرادی که به یاری مستمندان شتافتند، سود کردند، اما کسانی که به فکر منافع و سود خود بوده و احتکار کردند، دچار خسران شدند.

,

معبودی ادامه داد: رزمایش نهضت کمک مومنانه و رزمایش‌های دیگر، عمل به دستورات الهی بوده؛ چراکه خداوند در قرآن به احسان و مواسات اشاره کرده است.

,

وی با بیان اینکه سپاه پیشتاز کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: اجرای رزمایش نهضت کمک مومنانه، عمل به سیره اهل بیت(ع) است؛ امام علی(ع) در آخرین وصیت‌نامه خود اشاره کردند که باید کمک حال مظلوم باشید.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: برگزاری رزمایش مومنانه به نوعی بیان کننده عظمت و ارزش فرهنگ دینی و اسلامی است؛ چراکه در فرهنگ دینی اول به کمک به همسایه و محرومان تاکید شده و امروز هم که مردم در تنگنا هستند باید به مستضعفان کمک شود.

,

انتهای پیام/

]
علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و آموزه‌های دینی و انسانی، خادمان مردم در مجموعه سپاه کمک کردند تا رزمایش کمک مومنانه عملیاتی شود که خوشبختانه اکنون دومین مرحله از این طرح آغاز و در حال انجام است.