ثبت نام افراد نیازمند در بانک اطلاعاتی برای دریافت بسته معیشتی همچنان ادامه دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار احسان جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: افراد و خانواده های آسیب دیده و بی بضاعت که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و بسته معیشتی دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به بانک اطلاعاتی سپاه ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان افزود: بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به عنوان مجری رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه در استان و هماهنگ کننده رده های قشری و نواحی است که در این مرحله با توجه به بانک اطلاعاتی که سپاه استان برای افرادی که در دوران کرونا آسیب دیده اند تشکیل داده و با توجه به شناسایی افراد در بانک اطلاعاتی در مرحله اول، کمک های زیادی توسط سپاه و بسیج، خیرین و نهادهای دولتی جمع‌آوری شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: در مرحله اول بخشی از افرادی که جا مانده بودند را در مرحله دوم به تعداد ۲۰ هزار نفر شناسایی و بسته های معیشتی از امروز تا عید غدیر بین این افراد توزیع خواهد شد.

,

وی بیان کرد: بسته های معیشتی شامل مرغ منجمد، برنج و اقلامی دیگر به ارزش ۳۰۰ هزار تومان است که بین خانوارهای آسیب دیده توزیع می‌شود و کمیته امداد استان نیز ۹۵ هزار کارت هدیه بین مددجویان تحت پوشش و ستاد فرمان امام ۴۰ هزار بسته معیشتی را در این مرحله توزیع می کند.

,

سرهنگ جهانبخش گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه دوره برگزار می شود که دوره دوم آن در محرم و دوره سوم در ماه صفر به تناسب موقعیت برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: افرادی که در رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به بانک اطلاعاتی سپاه ثبت نام کنند.