خودروهای توقیف شده، به مناسبت دهه ولایت آزاد می شوند/کاهش ۳۰ درصدی تصادفات درون شهری در همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی فکری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام اینکه به مناسبت دهه ولایت خدمات ویژه ای به خودروهایی که در پارکینگ توقیف هستند ارائه می شود گفت: خودروهایی که در پارکینگ به علت خلافی بیش از یک میلیون تومان توقیف شدند بدون گرفتن خلافی آزاد و به مدت یک  سال به آن ها فرصت داده می شود که به صورت قسطی خلافی هایشان را پرداخت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: این خدمات شامل خودروهایی که دستور قضایی دارند نمی شود و فقط خودروهایی که جریمه بالای یک میلیون تومان دارند آزاد می شوند.

,

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه هر فردی فقط یکبار امکان استفاده از این خدمات را دارد افزود: در صورتی که فرد به هر دلیلی مجددا تخلف مخاطره آمیزی انجام دهد که خودرویش توقیف شود دیگر حق استفاده از این موضوع را ندارد.

,

وی در ادامه با اشاره به کاهش تصادفات درون شهری از ابتدای سال تاکنون در همدان گفت: شاهد کاهش ۳۰ درصدی ترددها و تصادفات درون شهری در معابر شهری همدان هستیم.

,

فکری همچنین از کاهش ۱۱ درصدی تصادفت جرحی هم خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضامندیم با رعایت نکات ایمنی در کاهش بیشتر این آمار همکاری کنند.

,

آرام سازی بلوار ارم در دستور کار پلیس  راهنمایی و رانندگی

, آرام سازی بلوار ارم در دستور کار پلیس  راهنمایی و رانندگی, آرام سازی بلوار ارم در دستور کار پلیس  راهنمایی و رانندگی,

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص علت تصادفات اخیر در بلوار ارم و رفع این معضل گفت: بعد از تصادفات مرگ بار در این بلوار که اکثرا در نیمه های شب رخ می داد آرام سازی آن را مدنظر قرار داده ایم.

,

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه تعدادی سرعتگاه در بلوار ارم نصب شده است گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی شب ها تا پاسی از صبح در آنجا مستقر هستند و ایمنی آن مکان را کنترل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ علی فکری با بیان اینکه خودروهای توقیف شده در پارکینگ که دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه هستند به مناسبت دهه ولایت آزاد می شوند، گفت: این خودروها بدون گرفتن خلافی آزاد و به مدت یک سال به آن ها فرصت داده می شود که به صورت قسطی خلافی هایشان را پرداخت کنند.