بیش از 99 درصد شهر قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد/ تنها نقاطی که شهرداری مجوز نمی‌دهد، گازرسانی نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی نوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مشکلات منطقه جمکران اظهار داشت: شرکت گاز استان قم مشکلی با گازرسانی به مناطق مختلف شهر قم ندارد و تا به امروز بالای 99 درصد شهر از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

وی ادامه داد: مناطقی که شهرداری به آن‌ها مجوز نمی‌دهد امکان لوله‌کشی گاز در آن‌ها وجود ندارد و درواقع کار از دست ما خارج است.

,

نوری تصریح کرد: در روزهای آینده بار دیگر بازدیدی از مناطقی که هنوز در منطقه جمکران گازرسانی نشده‌اند خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این منطقه قرار بگیریم.

,

وی تأکید کرد: مشکلات حاشیه‌نشینی و.. همواره در شهرهای بزرگ وجود داشته و شهر قم نیز از این قاعده مستثنی نیست اما به‌هرحال باید امکانات شهری در تمامی نقاط شهر وجود داشته باشد.

,

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان قم تأکید کرد: شرکت گاز استان قم همواره در جهت خدمت‌رسانی به مردم استان آماده بوده و در هفته دولت نیز اقدامات خوبی برای هم استانی‌های عزیز صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان قم بابیان این‌که بیش از 99 درصد از شهر قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد، گفت: تنها نقاطی که شهرداری مجوز نمی‌دهد، گازرسانی نشده است.