ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه های استان زنجان/ مسافرتها غیرضروری در زنجان افزایش یافته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی عظیمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با تاکید براینکه از روز گذشته تا امروز ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان افزایش یافته است اظهار کرد: متاسفانه مردم نسبت به شیوع بیماری کرونا در این دو روز بی توجه شدند و با بی توجهی به شیوع بیماری به مسافرت می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی تصریح کرد: هم اکنون ترافیک در محور زنجان- قزوین، زنجان- تبریز، زنجان- بیجار افزایش یافته و شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
,
سرپرست پلیس راه استان زنجان خاطر نشان کرد: قطعا این بی توجهی در افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا تاثیر گذار است و تعداد مبتلایان افزایش می یابد.
,
وی با اشاره به اینکه در طول 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ موردی از تصادفات جاده ای را در استان زنجان نداشتیم افزود: اگر مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به خطرات احتمالی بی توجهی به قانون بیندیشند قطعا آمار تصادفات جاده ای کاهش می یابد.
,
عظیمی با بیان اینکه عامل بیش از 90 درصد تصادفات در استان زنجان انسانی است تاکید کرد: همچنان انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمنئه و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات در استان زنجان است.
,
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که مردم شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند و از مسافرتهای غیرضروری خودداری کنند.
,

انتهای پیام/

]
عظیمی سرپرست پلیس راه استان زنجان با اشاره به افزایش ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان زنجان افزایش یافته است.